3 Ağustos 2012

Çile bülbülüm Allahh!!

  
   Resimde gördüğünüz yer Çengelköy'de Yalıboyu otobüs durağının orası. Her sabah aynı dert. Trafik, trafik, trafik!! Evden otobüse biniyorum ya Havuzbaşı'nda ya da burada tıkanıyor yol. Sonrası Allah kerim. Yani tabanvay dostlar.

   Hayır, zaten benim iş yerim bir dağ başında. Ben zaten oraya en yakın durakta indiğimde bile her gün 15 dakika yürüyorum. Ah ne çileli başım varmış..

   Bundan sonraki işimin metro güzergahında olmasına özen göstereceğimden emin olabilirsiniz. Hatta evimin önünden metro geçsin istiyorum. Eğer ki Topbaş'cım yapmayacaksan ben adaylığımı koyacağım ona göre. Aaa yetti artık hep bir tarfik, hep bir trafik. Nereye kadar canım diye sorarlar adama değil mi ama?

Allahım sen sabır ihsan eyle tüm İstanbullulara yarebbim..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.