15 Ağustos 2023

Akışına bıraktım.


Hello,

Bu sabah taksi ücretlerine neredeyse %100 zam geldiğini fark ettiğim için taksi kullanmaya son vermeye karar verdim. 

İki haftadır bir sebepten ofise geliyorum ve hava yağmurlu oluyor. Bende stabil görüntümü bozmamak için -çünkü şimdi anlatamayacağım sebeplerden ötürü görüntüm mühim- ofise taksi ile geliyorum. Astarı yüzünü geçen bir durumdayım.

Geçen hafta o kadar stres yaptım ki ama nasıl anlatamam biraz daha zorlasam stresten bayılacağım bir yere, tam o noktadayım. Sonra işimiz ertelendi, bende saldım. Ne stres yapacağım beh dedim. Akışına bıraktım ve akışına bırakmanın da bir güzelliği varmış a dostlar. Hele ki böyle hafif de leyla bir moddayım. Değişik ama güzel ve ihtiyacım olan da stres değil bence buydu.

Kızkardeşim geldi ve de gitti. Bir ay o kadar hızlı geçti ki.... Bir vardı, bir yoktu sanki... Kavuşmalar güzel de ayrılıklara nasıl alışıyor insan??

Bu cuma yine yollara düşüyoruz. Bu sefer istikamet bilmem kaç yıldır görmediğim memleketim Ordu. Bavul toplama perileri acil bizim eve gelsinler, görev var.

Bütün okuma raporlarını yazıp otomatik yayına koydum. Ben buralarda yokken de varmışım efekti yaratmayı severim çünkü. :) Gitmeden fırsat bulabilirsem kitap alışverişlerini de fotoğraflayıp, yazısını yazarım.

Şimdilik böyle stresli durumum öğleden sonra 13:30 itibari ile başlayacak sonrasında ruh halime göre gelir bir durum güncellemesi yaparım belki.

Sevgiyle.
Applesodaa

48 yorum:

  1. Hemşehriymişiz demek. Ordu o kadar güzelleşti ki görünce tanıyamayacaksın. İyi geziler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Gerçekten de pek güzeldi, fındık zamanı malum çok da gezemedik ama gezdiğim de yetti.

      Sil
  2. İyi yolculuklar ve güzel zamanlar geçirmenizi dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlkaycım, dönüşten bildiriyorum valalhi güzeldi. :)

      Sil
  3. Ordu görmek istediğim yerlerden. İyi tatiller, bavul toplamaktan ziyade dönüşte boşaltmak zor geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben toplamasını da boşaltmasını da sevmiyorum ama hep yollardayım...

      Sil
  4. Stresten, yorgunluktan uzak, gönlünüzce bir dinlenme olsun. Farklı bir zaman dilimi...
    İyi tatiller, keyifli bir yolculuk diliyorum.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim, gerçekten de güzel zaman geçirdiğimiz bir tatil oldu.

      Sil
  5. İyi yolculuklar ve Ordu'da güzel günler olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel geçsin tatil :)

    YanıtlaSil
  7. Orduya giden oraları övüp bitiremiyor. :)
    Ne yazık ki ben hiç gitmedim.
    O taraflara gitmiştim fakat maalesef Ordu denk gelmemişti.
    Dilerim ki çok keyifli geçer.
    Akışına bırakmak kesinlikle en iyisi. Son zamanlarda uygulamaya çalışıyorum. :)
    İyi yolculuklarrr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ordu'nun böyle bir durumu var. Giden anlata anlata bitiremiyor. Ben memleketim olduğu için mi bu kadar şaşırmıyorum bilemedim. :D

      Sil
  8. Ordu'yu çok merak ediyorum, umarım tüm streslerinizi unutturur tatilinizz :)

    YanıtlaSil
  9. Her şeye her an zam geliyor ne yazık ki…
    Bu haftaki yolculuğunuz için iyi yolculuklar diliyorum şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taksiler beni o sabah pek bir şaşırtmıştı... Ama haklısınız zamlar bir saniyelik artık...

      Sil
  10. Bir şeyi almaya karar verdiğin an alacaksın ertesi gün zamlanıyor. Ulaşım ücretinin yüksek olması ile zaruri bir karantinaya giriyoruz. Bende işe bisikletle vs gitmek istiyorum ama görüntümün düzgün olması lazım.
    benim de valiz toplama perilerim gelmediği için öğlen iki de ki otobüsüme sabahında ite kaka valiz hazırladım. Şimdi acısını çekiyorum:)
    Stresten kafayı sıyırıp umarsamazlığa ulaştığın seviye bambaşka bir seviye. Size musmutlu tatiller diliyorum. Kitap yazılarınızı heyecanla bekliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle eskiden birşeyleri takip eder indirimde alırdım. Şimdi herşey anlık, aa düşmüş deyip hemen almam gerekiyor.
      Valiz toplama işinin şirketleştirilmesi gerektiğini düşünüyorum hala, bu da bir hizmet olsun ödeyip alalım yahu. :D
      Kitap alışverişlerini yazacağım kısmetse. :)

      Sil
  11. iyi yolculuklar, iyi tatiller, keyifli neşeli günleer :)

    YanıtlaSil
  12. Ülkede bir şeylere zam geldikçe "İyi oluyor." diyorum. Bu milletin ya tam akıllanması ya tam delirmesi gerekiyor çünkü. Bakalım hangisi olacak. Bir de "ağaç kökü yeme" meselesi vardı. Eninde sonunda birileri ağaç kökü yiyecek gibi görünüyor. :))

    YanıtlaSil
  13. Yazıyı okurken kitaplığımda henüz okuma fırsatı bulamadığım kitabım geldi aklıma, "Akış: Mutluluk Bilimi" İsmi. Onu okuyayım dedim içimden. Ordu hep görmek istediğim bir şehir, inşallah çok güzel geçsin tatiliniz. Bu arada ailesinden uzakta olan biri olarak hissettiğin özlemi ve vedaların hüznünü çok iyi anlıyorum. İnşallah kavuşmalar yaşansın en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Mutluluk Bilimi'nden memnun kalırsan haber et bize de bizde faydalanalım. Ordu'ya yolun düşer inşallah hatta düşerse gel annemin evine misafir ol.
      Vedalar da sevdaya dahil bence, kavuşmanın hazzı çok başka olsa da veda etmenin de hüznü şart sanki güzel günlerin kıymetini görebilmek için...

      Sil
    2. Canımsın, çok teşekkür ederim sıcak davetin için 🙏❤ Kesinlikle katılıyorum sana, ne mutlu ki sevdiklerimiz var, özlem duyuyor ve özleniyoruz bu hayatta. Kavuşunca da tadı çok başka oluyor :) Kitabı olur okumaz paylaşım yapacağım :)

      Sil
    3. Her zaman bekleriz, ne zaman yolun düşerse. :)

      Sil
  14. İyi yolculuklar, hep yollardasın. :)) Karadenize gitmeyi isterdim ben de.
    İş stresi ayrı dert, beni en küçük şey strese sokuyor. 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene kesin leyleği havada gördüm de gördüğümü anlamadım heralde. :) Bu kadar çok seferi olmamın başka ne açıklaması olabilir bilemedim.
      Çok stresli bir insan değilim ama zaman zaman iş beni delirtiyor.

      Sil
  15. Kardeşinin gelmesine sevinirken gittiğine üzüldüm. İnşallah o Aralık'ta güzel anılar biriktirmissinizdir. İş stresini okurken ahh dedim inşallah geçmiştir iyi olduğunu okurum alt satırlarda. Malum aynı yerden sinananlar anlar birbirini. Stressiz,akışında bı hafta diliyorum sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak güzel zaman geçirdik diyebilirim, iyi geldi hepimize bu bir araya gelme hali. :)
      İş stresi geçti çok şükür, gerçi benimki kendim ettim kendim buldum durumu idi birazda, onu da yazarım. :)

      Sil
  16. Akışına bırakmak enn güzeli :) İyi yolculuklar bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle akışına bırakmanın güzelliği de farklıymış. Bir de dedim ki neden kendimi bu kadar hırpalıyorum yahu, bıraktım. Ya ben olayların üstünden kayıp geçiyorum, ya da bırakıyorum onlar benim üstümden kaysın geçsin. Önce ben. :)

      Sil
  17. Tatil nasıl gidiyor Ordu'da?

    "Ben de stabil görüntümü bozmamak için - çünkü şimdi anlatamayacağım sebeplerden ötürü görüntüm mühim - ofise taksi ile geliyorum. " Ne zaman anlatacaksın? Çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tatil vallahi pek güzeldi, tadı damağımda kaldı. Tabii fındık bahçelerinde çalışan kocam benle hemfikir değil, o ayrı.

      Hemen söyleyim efenim ya, şirket işi başka bir pozisyona geçiş için başvurdum da onun görüşmesi vardı. :D

      Sil
  18. Yaş alınca, akışına bırakmayı zamanla öğreniyor insan. :)
    Güle-güle gidip dönün evinize. İyi tatiller diliyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yaş almanın bu konuya yadsınamaz bir ilgisi var. Büyüdüm galiba...

      Sil
  19. İyi yolculuklar, keyfini çıkar her anın:))) Akışına bırakmak öyle rahatlık veriyor ki insana, en güzeli:)

    YanıtlaSil
  20. Ben buralarda yokken de varmışım efekti yaratmayı severim çünkü. Sen bu işi biliyorsun :) İyi tatiller :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.