16 Kasım 2017

28. Gün: Anne tarafında 20, baba tarafında 19 kuzeniz...

Welcome to kalabalık aile...

Amcalar, teyzeler, dayılar, halalar sayıca çok olunca,
kuzenler olarak biz de ultra kalabalık olduk.

Kuzenlerimin sayısı gayet makul aslında, asıl siz bu kuzenlerin yüzde doksanının
iki çocuk sahibi olduğunu hesaba katarsanız; o noktada ortalık
karışıyor.

Topluca bir araya gelmek mümkün değil, bulunduğumuz noktada üçüncü dünya
savaşı çıkıyor. O yüzden grup grup, ekip ekip
görüşüyoruz.

Sloganımız: Kuzenler olarak çok güçlüyüz.

We love to kalabalık aile! <3

Sevgiler, Applesodaa...

Not: Resim temsilidir.

6 yorum:

  1. ouuvv! sen yazınca saydım. biz de anne tarafında dört, baba tarafında on bir kuzeniz. daha makul göründü ama bir araya gelince çıkan gürültü yine bölünmeye itici... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aynen öyle, grup grup görüşmek en iyisi ama senin sayılar bana çok makul geldi. :D

      Sil
  2. bizde de çok ben sayarken karıştırıyorum. :D Çoğu zaman bazılarını unutuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenler tamam da kuzen çocuklarının da adını aklımda tutamıyorum valla her geçen gün bir yenisi geliyor. :D

      Sil
  3. Üşenmedim ben de saydım. Anne tarafında 18; baba tarafında ise 14 kuzeniz. Hepimizin çocukları da var. Onları da ekleyince bir araya gelinmez! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hep beraber bir araya gelinemese de yaşasın kalabalık aile.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.