19 Kasım 2017

31. Gün: Pasta yaptığım dönemde çikolata kokusundan tiksinmişliğim var...


Bir vakitler şeker hamurundan pasta yapıp, satıyorduk.

O zamanlar yeni gelinlik bir iş kolu olmamıştı. Herkes; pastamı-kekimi ben evde yapayım,
kocişime sürpriz olsun. Aman şuralarına da bir fiyonk takayım
sunumun tam olsun moduna girmemişti.

İşte o vakitler, sipariş sipariş üstüneyken ben bir akşam çikolata kokusundan tiksindim.

Şeker hamurlu pastaların dik durması için ganajla kaplanması gerekiyor.
Ganaj için bolca kuvertür çikolata ve çiğ krema lazım.
O çikolataları sıcak çiğ kremaya atınca çıkan bir koku var ki...

İlk seferde koklamalara doyamadığım kokudan, zamanla tiksinir oldum.

Pasta yapma işini bıraktıktan sonra da bir daha ganaj yapmadım.
Hala hatırıma gelince bile midem bir fena oluyor.

Size mis kokulu günler dilerim, Applesodaa.

2 yorum:

  1. ay o sunumlar bir anda kendi kendini özümsedi demi? çabuk yok oldu, dirilmeyesice! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne özümsemek, şimdi sunumlar yerini komple ev yaşam giyim kuşam olarak ömrü billah yeni gelinliğin ekmeğini yiyecek kızlara bıraktı. Tez zamanda kaybolmaları dileğiyle. :D

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.