5 Kasım 2017

17. Gün: Iphone'a bireysel olarak karşıyım!

Iphone kullanmayı hiç denemedim.
Kullanan arkadaşlarımın telefonlarında bir şey aradığım vakitse, bulamadığımdan çıldırıyorum.
Android candır, gerisi heyecan aramaktır kanımca.

Ama en çok karşısında yer almama sebep olan durum ise işin finansal kısmı.
Ömür boyu taksitle telefon almaya karşıyım arkadaşım.
Parası olan alır, hiç karışmıyorum.
Taş gibi bir telefon yıllarca kullanırsınız amenna. Piyasanın en iyisi olduğunu
ben de biliyor ve dile getiriyorum.

Ancak ekonomik olarak gücü yetmeyen herkesin elinde iphone arkasında 
bir milyon borçla gezmesini anlayamıyorum.
Iphone her sene iki veya üç adet olmak üzere yeni telefon çıkarıyor.
Maksimum üç veya dört sene sonra elinizdeki telefondan sistem desteğini çekiyor.
Siz daha borcunu yeni bitirmişken, hoop yenisini almak zorunda kalıyorsunuz.

Welcome to kısır döngü.

Ekonomik telefondan yanayım ve bunlar şahsi fikirlerim. 
Yanlış düşünüyorsun diyen varsa dilediğince eleştirebilir.

Benim sadık yarim Sony'dir. Iphone'u bedava verseler kullanmam.
Bu da böyle bir değişik halimdir.

Sevgiler Applesodaa.

Varsa bir merak edeni:  Kullandığım telefonu eylül ayında değiştirdim. Fiyatı 1300 TL'dir. 

2 yorum:

  1. Her Android telefon da alınmıyor ama. O yüzden adamakıllı fiyat/performans karşılaştırması yapmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, android diye de hemen alın demiyorum. Bir incelemek, araştırmak, bilmiyorsak bilene danışmak şart.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.