11 Kasım 2017

23. Gün: Altına alerjim var, imitasyonla gel bana!

Genç kız olmak kolye küpe takmayı gerektiriyordu ben de gittim bir çift küpe aldım.
Bir çift daha bir çift daha derken küpe koleksiyonum ve kulaklarım geçinip gittik.

Nişanda adetmiş, kıza küpe de alınırmış. Böylece bana da bir çift altın küpe alındı.
İlk takma teşebbüsümde kulaklarım yara oldu.

Aylar sonra ikinci bir delik açtırdım kulağıma, eczacı gümüş ve altın dışında küpe takma dedi.
Altın takamam yine alerji olur, bari gümüş alayım dedim.

Gümüş küpe de kulağımı yara yaptığında;
alışmadık totoda don, alışmadık kulakta altın gümüş durmaz dedim.

Bu aydınlatıcı tespitimden sonra altın ve gümüşten uzaklaşıp, imitasyon
bebeklerimle mutlu mesut yaşamıma devam ettim. :)

Bu arada altın veya gümüş fark etmez kolye de takamıyorum.
Kızarıklık ve kaşıntı oluyor.

Sevgiler, bir değişik Applesodaa.

4 yorum:

  1. altının alerji yapması baya zordur diye biliyorum. Senin cilt baya hassas dikkat et hatta bir alerji testi yaptır derim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptırdım, nasıl ultra elit bir kişiliksem alerji konusunda yok yok bende :D

      Sil
  2. imitasyonun alerji yapmayıp altının yaptığı enteresan bünye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir şeyim normal değil, anormal kelimesinin sözlük tanımının karşılığına adımı yazsınlar diye başvuru yapıcam. :D

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.