9 Kasım 2017

21. Gün: Adını "Applesodaa" koydum...


Blogumun adı daha önce farklıydı.
Ancak ifşa olduk. :( 

Eskiden sevip, sonradan hiç sevmediğim bir şahsiyet yazdığım yazılardan birini üzerine
alınıp, facebookta hakkımda bir yazı yazdı.

Değil ben, bir kadın için asla söylenmemesi gereken sözler sarf etti.
Yazının en tepesine de adımı yazarak.

Sonrasında çok sinirlendim. Çok üzüldüm.
Kendimi elmalı sodaya verdim.
Üzülünce soda içerim. Tercihen elmalı, yoksa narlı, olmadı çilekli.

O günlerde sıkça soda içtiğimden blog adını değiştirmem gerektiğinde aklıma gelen
tek şey elmalı sodaydı. :)

Böyle adını "Applesodaa" koydum.
Çift a ile çünkü tek a ile olan isim alınmıştı.

Saygılar, Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.