10 Aralık 2017

52. Gün: Aynı anda birden fazla kitap okurum.


Tek bir kitap okuduğum görülmüş şey değil, genelde elimde en az iki kitap olur.

Kitapları; ev kitabım, iş yeri kitabım ve yol kitabım olarak gruplandırıyorum.

Evde okuduklarım genelde sayfa sayısı altıyüzü geçen kalın kitaplar
oluyor. Konforlu bir ortamda yayıla yayıla okumak
için özenle seçiyorum. :)

İş yerinde boş zamanlarımda okumak için e-kitap tercih ediyorum. 
Çok dikkat gerektirmeyen chick lit tarzı kitaplar ofiste okumak için çok uygunlar.
İş olduğunda okumam bölündüğünde bu kitapları bırakıp
işe başlamak bana daha kolay geliyor.

Yol kitaplarımı ise klasiklerden tercih ediyorum, çoğunlukla e-kitap olarak
okuyorum. Klasikleri af buyurunuz çoğunlukla sıkıcı bulduğumdan,
yolculuk ise daha da sıkıcı olduğundan mecbur kalıp
okumak amaçlı bu şekilde tercih ediyorum.

Bu sıralar okuduklarım ise; evde "Zaman Çarkı Serisi - Dünyanın Gözü" iş yerinde
"Uğultulu Tepeler",  yolda ise "İyiyim Oturuyorum".

İş kitabı ile yol kitabımı değiştirdim bu seferlik, çünkü "İyiyim Oturuyorum"
e-kitap olarak çıkmadı.

Sizde neler var, neler okuyorsunuz?

Sevgiler, Applesodaa'dan.

12 yorum:

  1. Bunu ben de yapiyorum :) hatta o kadar çoğalıyor ki unutuyorum ilk başladığımı :/

    YanıtlaSil
  2. Aynısını ben de yapıyorum, verimli bir yöntem bence :D Gerçi şu sıralar ders kitaplarına ağırlık vermiş durumdayım ama bu günler de geçecek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de verimli bir yöntem. İnşaallah tez zamanda geçer de güzel kitap yorumları okuruz. :D

      Sil
  3. Ölüm Kapıda Bekliyordu - Agatha Christie
    e-kitap okumayı bir kere denedim kötü bir deneyim değildi aslında... denerim belki yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agatha Christie severiz. :) E-kitaplar kalp ben çok aşırı seviyorum. :D

      Sil
  4. hımmm tek kitap okurum. evde yolda hep o olur. o bitmeden diğerine geçemem. yemeği de öyle yiyom zeten. önce yemek sonra pilav filan. her şey sırayla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemeği de karıştırıp yiyorum. :D Tek kitap da güzel ama çeşit seviyorum. :D

      Sil
  5. e-kitap bu senenin en iyi keşfi oldu benim için.Önceleri mesafeli yaklaşıyordum basılı kitabın yerini tutmaz diye düşünüyordum ama süper kolaylık.O kadar çok artısı var ki :) Ha bu arada ben de aynı anda iki kitap okuyanlardanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-kitap kalp kalp kalp. :) Kesinlikle çok güzeller, sende benim gibi karıştırarak okumayı seviyorsun demek ki. :)

      Sil
  6. merhaba , blogunuzu yeni gördüm ve detaylıca incelemk istiyorum bir ara , kitaplar benim için de elimde her zaman 1 den fazla ve zamana ve mekana göre okunanlar olarak değişmekte , bence verimli okumak bu şekilde mümkün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende mekana göre değiştirdiğim kitaplarla daha verimli bir okuma yaptığıma inanıyorum. Sen istediğin gibi karıştır ben senin bloga gidiyorum. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.