30 Nisan 2012

Müzik evrenseldi..

   "Müzik evrenseldir." diye bir slogan vardı bir zamanlar.. Müzik hakikaten evrensel miydi? Sanmıyorum.. Bazı şeyler hep lafta kalmaya mahkumdur.. Ermenistan'ın 2009 yılındaki Eurovision şarkısı Jan Jan'dı.. Hiç unutmadım o şarkıyı nasıl da sevmiştim.. Onlar kazansın çok istedim kazanamamışlardı.. Kim kazanmıştı hatırlamıyorum da beğensem hatırlardım. (Google'a girip bakmaya da üşeniyorum. Ne de olsa konuyla alakası yok kazananın. Bıdı bıdı yapma başımda allasen ya..)
   Bu sene Azerbaycan'da yapılıyor diye katılmıyorlar Eurovision'a.. Hoş yarışma umrumda değil, ben müziklerle ilgileniyorum.. Ama müzik o kadar da evrensel değilmiş anlayacağınız.. Evrensel müzik sorunları aşabilirdi.. Aşamıyordur belki de neyse dostlar.. İşte güzel bir şarkı dinleyin hatırlayacaksınız..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.