16 Nisan 2012

Today..

  • Bu sabah dedim ki; "Kızım özgürlük falan değil bu annen terk-i diyar eylemiş olsada sen hala aynı saatte kalkıyorsun.." Öyle söylendim söylendim kendime aynı anda da hazırlandım tabii çok fonksiyonlu bir kızım ben. :D
  • Evin reisesi olmak zor işmiş meğerse, bilmeyenlere duyurulur yani. Ne kadar çok yapılacak iş varmış. Eski Türk filmlerinde sayarlardı ya çamaşır, bulaşık vs. vs. aynen dostlar aynen hepsi bir dert..
  • Bu vesileyle ileride bir gün yapacağım evlilik kararını düşünmeye itiyorum kendimi. Ya eve Slav ırklardan bir hizmetçi alıp; ucuz yollu çalıştırıp, keyfime bakarken aldatılmayı göze alacağım. Ya da işimi gücümü kendim yapıp yorgunluktan kendimden geçip annem gibi akşam saat sekiz oldu mu uykuya dalacağım. Bunun bir hali yolu yok mu a dostlar.. Sanırım Desperate Housewife'da Lynette gibi enerji hapları alarak bu işi çözebilirim. Bu da bir çözüm değil ama konu sekiz bilinmeyenli bir denklem ki ben matematiği de hiç sevmem zaten.. Ay neyse sonraki madde lütfen.
  •  Benim işyerimin olduğu semt köşklerden, villalardan, konaklardan geçilmeyen bir semt ki gelin görün dostlar yağmurun azıcık şiddetli yağmasıyla birlikte sokakta logar kapakları fırlıyor. Her yer lağım suyu.. Pis bir koku sonra da... Peki ne var sonra da biliyor musunuz? Buranın adap bilmez insanı var. Hadi belediye birşey yapmıyor. O kadar parayı mezara götürecek değilsiniz ya yedi ceddimi içine alacak villanızın bir aylık kirasının onbinde birini verin bir bakım yaptırın şu logarlara! Ne de olsa sizin pisliğiniz içindeki!! Ama hayır ne yapıyorsunuz peki sizler?? Son model zerre kadar emek vermeden aldığınız o arabalarla sular içindeki sokaktan saatte 120 km'yle geçip kim var kim yoksa sokakta yürüyen, bokunuza batırıyorsunuz. Hiç parası olduğu için bir insandan nefret etmemiştim ama sizden ediyorum!! Çünkü insan olmak nedir hiç bilmiyorsunuz. Geçenlerde havanın oldukça soğuk olduğu bir akşam arkadaşımla yürüken arabanın sıçrattığı suyla belden altımız ıslanmıştı ve eve öyle donarak gitmek zorunda kalmıştık. Bu sabahsa sadece ayaklarıma biraz su geldi ama yine de çok öfkelendim. Yedi ceddinize verip veriştirdiysem de rahat edemedim. Sizler için en büyük bedduam b*kunuzda boğulun inşallah!!
  • İşte aslında aslında her zamanki gibi vasat ve normal olarak başlayan günüm, çok ama çok sinirli kızgın bir boğaya (deyim yerindeyse) dönüşmemle sona erdi.. 
  • Ciğeri beş para etmez insan dedikleri işte bu insanlar. Hoş insan da değiller ya neyse..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.