12 Nisan 2012

I'm back again!!

  • Evet yeniden geri geldim. Zaten benim bu yazılar hep geri geldim ile başlayıp, iki ay sessizlikle sona eriyor. Neyse en azından kendimi bilmem de iyi birşey.
  • Mutluyken yazamıyor insan. Bu konuya bir blogger değinmişti. Ama şimdi o bloggerın adını hatırlamıyorum. Özürlerimle beraber sözünü paylaşmak istiyorum. Ya mutlu olacaksın ya da yazar. Tam olarak söz dizimi böyle olmayabilir ama ana fikir buydu. Neyse işte velhasıl-ı kelam yazan kişi haklı. Zaten bakınız yazılarıma hep bir hüsran zamanı yazılmış. Her daim yazabilen insanlara nasıl özeniyorum bilseniz. Ama benim yapımda sorumsuzluk var yazamıyorum.
  • Neyse yine çok ama çok şeyler yazacaktım aslında ama buraya oturunca unutuveriyorum hepsini. Not tutma alışkanlığı edinmeye çalıştıysam da nafile.. Ne yapsam olmuyor.. :)
  • Sevdiceğim Hint Bülbül'ü almış. Ben bir uzaktan hayvansever olaraktan yumurtlarsa alıp bakacağım söz dedim. Tanrım nasıl büyük bir sözün altına girmişim.. Sarhoş da değildim aslında ama...
  • Annem depresif oldu. Menopoza falan da girmiyor. Neden hala böyle garip halleri var anlamıyorum. Bu hafta Kıbrıs'a gidiyor babamın yanına bende evde 'Bütün kızlar pijamalarımızla toplandık!!' partisi veriyorum. Bütün kız arkadaşlarıma duyurulur. Hafta boyunca müsaitiz. Pijamasını alan gelsin..
  • İnanamazsınız hayatımın belli bir ciddiyet kazandığını düşünen annem ve arkadaşlarımın anneleri beni çeyiz almaya ikna etti. Bence bu Hint Bülbülü bakarım demekten bile daha kötü bir söz.. Böyle şeylere nasıl razı ediyorlar beni hiç bilmiyorum..
  • Bu aralar asi oldum yine. Ergenliğim aklıma geldi bakın şimdi. O zaman böyle herkesi üzen sözler sarf ederdim.. Yine kırıcı oluyor söylediklerim ama lafımı geri de almıyorum. Sanırım bazı insanlara karşı affedici olamıyorum.. Kin ve nefret insanı mahveder biliyorum. Ama.. Hep bu 'ama'lar bitirdi bizi zaten..
  • Bu hafta patronlarım da yok fırsat bu fırsattır canlarım.. Ben Amerikan versiyonu 'Ejderha Dövmeli Kız' izleyeyim şimdi.. Hadi bakalım görüşürüz.
  • Söz sende blogspot...

    XOXOXOXOXOXOXOX

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.