26 Nisan 2012

Off off...

  • Mp3'üm hakkın rahmetine kavuştu sonunda. Ekranında "Power Off" yazısı ile birlikte dondu kaldı öyle.. İçim yanıyor içim.. Sabahları kol kola işe gelirdik. Akşamları kablolarına sarınıp da uyurdum. Evlat acısı gibi oturdu yüreğime.. Acıyor acıyor acıyor...
  • Bir dünya para verilip alınan babet de yara yapıyor. Pazardan ucuza alınan da.. Nerede adalet???
  • İnternetten alışverişi kim icat ettiyse benim cüzdanıma kastı varmış. Gördüğümü alıveriyorum. Kendi kartımın limiti de dolu kardeşimin kart numaralarını kaydetmiştim telefonuma oradan alıveriyorum iki dakikada. Can güvenliğim ve maddi varlığımı sürdürebilmem için ya alışverişi bırakacağım ya da kredi kartının numaralarını sileceğim. Tabii bir de kardeşimin alınanlardan haberinin olmayışı var ki dostlar eyvah eyvah... Düşündükçe içim ürperiyor.
  •  Dert bende derman olmuyor kimse derdime.. Aman sabahlar olmasın.. Olmuyor ya zaten neyse. Yatıyorum akşam. Sevdiceğim de gece vardiyasında erken yatıyorum bende iş güç olmayınca. Tam uykunun kollarına atmışım kendimi bir gürültü kopuyor. Little brother gelmiş annem ona avazı çıktığı kadar bağırıyor. Ya sabır çekip, gidin başka yerde kavga edin diyorum. Tam tekrar uykunun koynuna girmişim. Kuzenim geliyor. Annemin telaşlı konuşmasıyla bağırması arasında oktav farkı yok yeminle. Bu sefer hiddetleniyorum. Kalkıp kapıyı çarpıyorum, susun be diye bağırıyorum. Güç bela uykuya dalıp, o rüya senin bu rüya benim gezerken; sabah sister'ı kahvaltıya çağıran annemin çığırtmalarıyla gene uyanıyorum. Hemde kendi çalar saatimden 1 saat önce.. Reva mı bu?? Sanmıyorum... İlahi adalet neredesin, nerede??
  • Bir de annemin çok sevgi dolu oluşu var mesela.. Dışarıda olduğum her akşam istinasız arar ve şöyle der: "Ne Cehennemdesin?!"... Nasıl da sevgi dolu... Bilemezsiniz..
  • Fizy'ye de ne oldu bilmiyorum ama artık beni hatırlıyor.. Allah'ım ne büyük sevinç... :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.