27 Mayıs 2022

2022'de üçüncü tur kitap alışverişleri.

Elimdeki kitapları okuyup bitirdim desem yalan... Ama yığından okunacaklar eksildikçe de yenilerini almak için acayip bir istek duyuyorum. Sanki evde bir yığın okunacak kitap olmazsa boşluğa düşecekmişim gibi... Bir de tabii artık herşeyin ekstra pahalı olması nedeniyle nerede bir indirim görsem hemen sipariş veriyorum. Malum bu fiyatlar bugün var, yarın yok.

Yukarıdakiler BKM siparişimden; Gönülçelenler indirimdeydi ve yazarın bir önceki kitabını okuyup sevmiştim (şimdi Netflix dizisi oluyormuş) bende attım sepete. Hamlet'i "Kayıp Fısıltı" önerisiyle not almıştım. Aytmatov okumaları ruhuma çok iyi geldiği için "Leylak Dalı"nın önerdiklerini ve önermedikleri arasından da indirimde olanları aldım. Aytmatov kitaplarında ben en çok Ketebe Yayınevi'nin kapaklarını beğendim, çevirisi ve imlası da çok düzgün bu nedenle bu seri için bu yayınevinden devam ediyorum.

Algernon'a Çiçekler, Aşk Hipotezi, Leyla Mektubum Eline Ulaştı Mı?, Uçabileceğini Hayal Eden Tavuk ve Palto'yu takip ettiğim bookstagram hesaplarda görüp işaretlemiştim. Gulyabani'den sonra bir kaç Hüseyin Rahmi kitabı daha edinmek isteiğim için Mürebbiye ve Hazan Bülbülü'nü seçtim. Avucumdaki Çimen İzi ve Kalp Kırmanın 16 Yolu da tamamen isimlerini beğenmem ve indirimde olmaları sebebiyle sepete girdi. :)

Burada da Amazon siparişlerim ile bakışmaktayız. Beş kitap alınca %5 ilave indirim yapıyorlardı, bilirsiniz indirim varsa benden kaçmaz.

Oblomov'u sevgili "Şule Uzundere"nin blogunda görüp not almıştım. Bir Elmanın İki Yarısı ve Aşık Erkekler Kitap Kulübü bookstagramlardan not aldığım kitaplardı. Tweet Savaşları sırf haftalarca çoksatanlarda kaldı diye merakımı celbetti. Sıradaki Muthiş Paulie Fink ve Çoğu Zaman Derbeder ise deli dehşet bir indirimdeydi.

Tam o sıralarda annem tutturdu Üsküdar'da Nevmekan'a gidelim orda çocuk oyun alanı var diye. Bayram sonrası Çınar'ın gönlü olsun diye gezmeye gittik. Nevmekan'ın karşı sokağında da eskiden sıkça gittiğim Kırkambar isimli sahaf var. Pandemi sahafları da vurmuş sanıyorum; genelde güncel kitaplardan çok fazla olur sahaflarda ama en güncel kitaplar iki üç sene önce çıkanlardı. Öyle çok çekici şeylere denk gelemesem de bu iki şiir kitabı ile eve döndüm.

Pek indirime girmeyen Bulurum Seni serisi Hepsiburada'da indirime girince Çınar'a kitap siparişi vermek için girmiştim ki birde ne göreyim. Hepsiburada'da benim param varmış; iade ettiğim birşeyin parasını Cüzdan uygulamasına yüklemişler bende hiç fark etmemişim. Çınar'a aldıklarımın yanına da yukarıdaki arkadaşlar eklendi. Tamamen o an indirimde olanlara göre seçtim.

Yeniden Amazondayız. Bir Gün Tek Başına'yı yaklaşık bir senedir okumak istiyordum ama arkadaş hiç indirime girmiyordu. Tesadüfen başka birşeye bakarken Amazon'da indirimde olduğunu gördüm. 

Takip ettiğim ve önerilerine güvendiğim bir bookstagram hesabı (hangisi olduğuna bakmaya üşendim) geçen yıl okuduğu en etkileyici kitap olarak Dünya Ağrısı'nı seçince, birden aklıma Leylak Dalı'nın da başka bir Ayfer Tunç kitabını önerdiği gelince bu kitabı da not almıştım. Yine aynı hesabın son günlerde okuduğu kitap da Hakkari'de Bir Mevsim'di ve ben neden hiç Ferit Edgü okumadım diye düşünürken buldum kendimi, sonra baktım ki hepsini almışım.
Ehh buraya kadar hepsini okuduysanız, benden size bir kahve. :)
Eee ne diyorsunuz içlerinde okuduklarınız, merak ettikleriniz ya da iyi ki almışsın dedikleriniz var mı?

34 yorum:

  1. Bayağı kitap almışsın, iyi okumalar. Bazılarını ben de alıp okumak istiyorum ama bir süre alışveriş yapmam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla Duygucum stok yaptım resmen. İstifçilikte benim gibi olma tabi. 🤭

      Sil
  2. Kahve kalsın, fincanı alayım :))) Dünya Ağrısı çok güzeldir, Ayfer Tunç'un bütün kitapları güzeldir de bu ayrı bir güzel, bir de Aşıklar Delidir. Aytmatovları her zaman büyük bir keyifle okudum, umarım sen de severek okursun. Bir Gün Tek Başına çok iyi kitaptır ama ben Türkali'den en çok "Mavi Karanlık"ı severim. Hepsini keyifle oku, çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ay bekledim o fincanı ya. 🙈 Aşıklar Delidir ve Mavi Karanlık'ı da not ettim. Aytmatov gerçekten çok sevdim, okuması çok keyifli. ❣️

      Sil
  3. Hepsiburada alışverişinin çoğunluğu ve Hamlet dışında okuduklarım yok ama merak ettiğim bir sürü kitap var :) Bence kitap seçme ve satın alma süreci de en az okumak kadar keyifli, bu sebeple yazınıza bayıldım :)) İyi okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle notlarımı kontrol ediyorum, yorumlara bakıyorum sitelerden fiyatları karşılaştırıyorum ve her aşamasından ayrı keyif alıyorum. ❣️

      Sil
  4. Çoğu Zaman Derbeder merak ettim , yorumunuzu sabırsızlıkla bekleyeceğim. Keyifli okumalar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ettim ismi biraz da benim ruh halimi andırıyor. 🙈

      Sil
  5. Güzel kitaplar seçmişsiniz. Keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Geçen aylarda Sevkoz kitaplarını satışa çıkarmıştı bir uygulamayla, sende böyle bir iş kuracaksın ve şu an stok aşamasındasın di mi? :))
    Okuma aşkına hayranım. Aldığın kitaplarda çok güzel. Bir Gün Tek Başına ve Gonçarov'u yanında taşımakta zorlanabilirsin gibi geldi, çok kalınlar... İyi okumalar diliyorum. :)
    Bizim ilçede geçen sonbahar kitap fuarı düzenlenmişti. Uğradım, aldığım yazarlar arasında Anton Çehov'un Martı'sı vardı. Fiyatı sudan ucuzdu desem yeridir. Cüzdan alışverişini görünce yazarın diğer kitapları da ucuzmuş diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok vallahi ben satmakla uğraşamam. Genelde bağışlıyorum. Ama seneye yapılacak zamlar sonrası ne yaparım bilinmez. :)

      Bir Gün Tek Başına ve Oblomov'u muhtemelen sadece evde okurum, gerçekten çok kalınlar. Yanımda ince kitapları gezdiririm. Aynı anda üç beş kitap okumak kalp ben.

      Martı'yı daha önce okumuştum. Çehov kitapları genelde çok ucuz oluyor. Klasik statüsünde olduğundan olsa gerek. :)

      Sil
  7. Ben de üç beş kitap bitirince sanki okunacak kitabım kalmamış gibi indirimlere bakıyorum :D Hepsi çok güzel keyifli okumalar **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap alışverişi yapmanın da ayrı keyfi var işte ne yapalım. Almasam bile bakmayı severim. :)

      Sil
  8. "Ama yığından okunacaklar eksildikçe de yenilerini almak için acayip bir istek duyuyorum. Sanki evde bir yığın okunacak kitap olmazsa boşluğa düşecekmişim gibi..." Bu kesinlikle ben! Kitapsız asla! Sürekli kitap alıyorum ben de; kitap, dergi, gazete... bir sürü şeyi takip edip alıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kendimi en karlı hissettiğim günler indirimle kitap aldığım günler kesinlikle. Acayip bir keyif.

      Sil
  9. Evde oldukça büyük bir kitaplığınız olmalı. Nereye koyuyorsunuz bu kadar kitabı? Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok beğendiysem kitabı evde kitaplığa koyuyorum. Onun dışında kalan kitapalrı düzenli olarak bağışlıyorum. Şimdilik evde iki kitaplık var. Gerçi ben dört tane daha almayı kafaya koydum da yer yok. Uygun yer bulunur bulunmaz inşallah hallediyorum. :)

      Sil
  10. ali hazelwood aklımda benim de :) hüseyin rahmi yaaaa en sevdiklerimden :) oblomov süper roman :) ahmet selçuk ilkan ı bikaç defa gördüm dinledim bir yerlerde canlı olarak yani şiir gecesi gibi bişeylerde :) london çehov veli, aşağıya doğru indikçe kitaplar güçlendi :) ayfer tunç yaşayan en sevdiğim yerli yazar :) edgü, çok çok iyi :) amaaaa bir gün tek başına, türk edebiyatında yazılmış en iyi 10 romandan biri. arada bir okuyorum onu, şimdiye dek 5 kez okudum :) romantik gerçekçi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Hazelwood çerezlik olarak hoş, düşünmeden okunuyor. Hüseyin Rahmi benimde favorim olacak mı acaba aklımda deli sorular. :)
      Ahmet Selçuk İlkan'ı dinlemek ne güzelmiş, ben şimdilik okuyayım bakalım, belki bana da nasip olur kim bilir.
      Ayfer Tunç için büyük hissediyorum vallahi, çok övülüyor. Edgü çok merak ediyorum, en kısa sürede okuyacağım muhtemelen. Bir Gün Tek Başına için çok iddialı oldu bu bak, merak ettim iyice. :)

      Sil
  11. Ben de kızkardeşimden bir sürü kitap aldım, okumaya zaman ayirmaliyim:)

    YanıtlaSil
  12. Evde ki yığın dururken kitap alan tek ben değilmişim ne güzel. Bazılarını okumuştum güzel kitaplar secmissiniz. Kahveye asla hayır demem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyorduk #kitapalmakkitapokumaktanbağımsızbirbağımlılıktır :)

      Sil
  13. Fotoğraflara baktıkça içim açıldı. Ne kadar güzel kitaplar almışsın. Hepsine yorum yaparsam bir sayfa yazarım herhalde :-)

    Uygun fiyatlı kitap buldukça almakla çok iyi yapıyorsun. Şu an kitap fiyatlarından şikâyet ediyoruz ama seneye bu fiyatları bile arayacağız gibime geliyor.

    Oblomov'u ben çok sevmiştim. Umarım sen de seversin. En kolay okunan klasiklerden biri sanırım. Orhan Veli en sevdiğim şair. Ferit Edgü'nün kalemini de çok severim. Hakkari'de Bir Mevsim insanın içini acıtıyor. Cengiz Aytmatov'un eserlerini sadece Ötüken Yayınları basıyordu. Farklı yayınevinden basıldığını ilk kez görüyorum. Dünya Ağrısı bende okunmayı bekliyor. Modern Klasikler'in hastasıyım zaten. Bütün seriyi tamamlama hedefim var.

    Hepsini iyi günlerde oku :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aldıklarımı önüme dizip şöyle oturup seyretmeyi ne çok seviyorum.

      Seneye gerçekten bu fiyatlara kitap alamayız muhtemelen o sebeple durmak yok almaya devam.

      Oblomov konusunda heyecanlıyım. Orhan Veli bende çok severim ama en sevdiğim Birhan. :) Ferit Edgü de beni heyecanlandırıyor. Ama biraz daha sonbahara sakladığım bir kitap olacak muhtemelen. Cengiz Aytmatov için birkaç yayınevi vardı ama Ketebe en son yayımlayan sanırım. Kapakları çok naif. Dünya Ağrısı için yorumlarımızı karşılaştıralım. :)

      Modern klasikler beni de o anlamda bir dürtmüyor değil ama önce merak ettiklerimden başlamak istedim. Belki sonra hepsini alırım. :)

      Kocaman teşekkür ederim.

      Sil
  14. Ayy ne güzel gözüküyorlar :)) Kitap alışverişi en sevdiğim 🙈💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hahah benimde en sevdiğim alışveriş; kitap alışverişi.

      Sil
  15. Hepsi birbirinden güzel. Keyifle oku. Algernon'a Çiçekler uzun zamandır okuma listemde. Beğeneceğime de eminim ama bir türlü başlayamadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aralarında en merak ettiklerimden birisi, yorumları çok güzeldi.

      Sil
  16. Aynı ben:)) indirimleri kaçırmıyor, kitapları depoluyoruz:)) harika kitaplar seçmişsin bayıldım hepsine, keyifli okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim. İndirimler mühim bu pahalılık düzeyindeyken indirimler de olmasa ne yaparız.

      Sil
  17. Aytmatov kitaplarını kıskandım. Ne güzel alışveriş yapmışsın, güzel günlerde oku. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Aytmatov ile geç tanıştım ama çok sevdim.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.