17 Mayıs 2022

Ofisten bildiriyorum.

Sabah şerifleriniz hayrolsun dostlar,
Bu sabah böyle güne çok enerjik başladım nedendir bilinmez. Ay dur buldum, aylar sonra ilk kez bir pantolonun içine dert tasa çekmeden, tepinmeden girdiğim için olabilir. :)

Kilolu falan değilim de bu homofiste ye iç otur derken göbek yapmıştım ve pantolonlardan yana dertliydim. Ramazan ayında bayağı bir toparlamıştım ki Ramazan sonrası da iki öğün yemeğe devam etmeye karar verdim. Sabah ve akşam yiyorum. Aslında öğlenleri ben acıkmıyormuşum da, alışkanlıktan yiyordum demek ki... Şimdi öğlenleri kitap okuyorum ofiste ya da bahçede; bu düzeni sevdim bana iyi geldi.

Biraz ofis biraz homofis düzenine de henüz tam alışamadım. Çalışırken müzik dinlediğim zamanlar ofiste yüksek sesle şarkıya eşlik etmek geliyor içimden, alıştım tabi evde konser havasında takılmaya.

Konser demişken, çok konsere gidesim var. Ama Can Bonomo istiyorum ve henüz denk getiremedim. Neyse yaz yeni başladı, illa ki denk getiririm diye düşünüyorum.

Geçen gün instagramda bir arkadaşım kahve reelsi çekip paylaşmış. Kahveyi bardağa dökerken üç beş açıdan çekilmiş video parçalarını birleştirmiş. Ay düşündüm düşündüm, yani soğumuştur o kahve içilmez ki... Ne diyeyim çabasına sağlık valla üşenirim ben böyle şeylere.

Yolda gelirken Youtube Music'in bana önerdiği bir playlisti açtım. Ofise gelip tam yeni oturmuştum ki Sezen Aksu - Rakkas çalmaya başladı. Yav dedim noluyoruz, düğüne geldik sanki. Ama içimden bir oynamak hevesi de gelip geçmedi değil.

Akşama misafirim var. Yurtdışına transfer olan iş arkadaşım geliyor, bende kalacak iki gün çok mutluyum. Misafirin de işte böylesini severim, kendini özletenini, bilmem anlatabildim mi. :)

Dün öğlen ofise girdiğimden beri herkes beni tebrik ediyor. Ne oluyoruz ya falan oldum bir an, meğerse hepimizin dinlemesi gereken ikinci çeyrek değerlendirme toplantısında (ben kulaklığı bi kenara koymuş başka işler yapıyordum) satışı yapılan son projemiz için beni tebrik etmişler. Ben tabi konudan bihaber... Neyse toplantı kaydını yollamışlar açayım da bakayım ne demişler. :)

Bende durumlar böyle işte güzel insanlar.
Sizler nasılsınız?

20 yorum:

  1. oooo güzeel, misafir, poroce, anneler günü, pantolon, hayat güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Çiçek ne kadar güzel, ne şanslısın. :))
    İki öğün yemek çok iyi, ben de uymaya çalışıyorum ama zayıflıyorum da yavaş yavaş. Benim bünye az yemeye gelmiyor onu anladım. :)) Kendini özleten misafirleri ben de severim. Kimileri sen davet bile etmeden geleceğiz diyor ya gıcık oluyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçek bana da süpriz olmuştu, çok sevdim.
      İki öğün yeme işini ben çok sevdim ya ordaki zamanı başka şeyler için kullandığımdan da tasarruf ediyormuş gibi hissediyorum. Kendini özleten misafirler kalp biz, davet edilmeden gelen misafirlere bende gıcık oluyorum. :)

      Sil
  3. Anneler günü hediyen çok güzel. Kardeşini de düşüncesinden dolayı tebrik ediyorum :) Benim ilk hediyem oğlumun öğretmeninin yardımıyla hazırlanıp gelmişti onu hatırladım şimdi. Şeker düşmesi yaşamıyorsan iki öğün yemek kulağa güzel geliyor.
    Arkadaşınla özlem giderirsiniz bir yandan da yurt dışı anıları dinlemek ilginç olur gibime geliyor. :) Geçen gün bir filmde ilk kez kalınacak evde yastığın altına anahtar koyup rüyaya yatma konusu işlenmişti. Böyle bir durum varsa anahtar koymayı unutmayıın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Aslında kızkardeşim sarı lale alacakmış ama Çınar ben sarı sevmem ki kırmızı severim, bunu alalım demiş. :)
      Can sıkıntısından buhran geçirmezsem aklıma yemek gelmiyor aslında, beni işe boğmak lazım.
      Valla güzel bir akşam geçirdik kendisiyle, özleşmişiz. Anahtar mevzusunu yapamadık ama maalesef sonradan gördüm yorumu. :D

      Sil
    2. Anahtar ritüeli hayata geçecek diye heyecan yapmıştım. Başka bir misafirde deneriz artık :))

      Sil
  4. Kendine engel olmayıp, atsaydın kendini ofisin ortasına :) Yapmasan bile bunu düşünmen bile pozitif etkilemiştir seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ahahaha içimden bir geçmedi değil aslında ama evet sadece müzik bile ruh halime iyi geldi diyebilirim.

      Sil
  5. Pantolon başarısını birkaç hafta içinde ben de göstermek istiyorum. Amin :-)

    Bugün boş günüm olduğu için bloğa yazı stokladım. Mutluyum ve kafam rahat. Bir hafta idare eder o yazılar beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hahaha bende böyle yapabilsem keşke yaa, ama blog konusunda çok plansızım herşey anlık.

      Sil
  6. Gönülden tebrik ederim arkadaşım🙋‍♀️Hem işini hemde sağlıklı fit vücudun için.Başarıların daim olsun.

    YanıtlaSil
  7. Yazını okudum ve gerçekten o harika enerjiyi hissettim teşekkür ederim, konsere gitmeyi, misafir ağırlamayı özledim, hatta oynamayı bazen canım düğün ortamı çok çeker benim :) geçenlerde bir arkadaşıma gittim yaklaşık 1,5- 2 yıldır ev ziyareti yapmıyordum çok özlemişim onu farkettim zaten gelirmisin dediğinde anında uygunum geliyorum deyince dünden razı olduğum belliydi. Aman Çınar'ın ilk çiçeğini severim, niceleri olsun, parka bahçede de bulur getirir annesi bizim öyle kitap ayıraçlarımız var, preslenmiş park çiçekleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bu yorumu spamdan şimdi kurtardım. Ne güzel demişsin, buldukça getiriyor valla çiçekleri.

      Sil
  8. oo süper haberler tebrik ederim:) oğluşunuzun hediyesi muhteşem, ne mutlu size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çocuğum o günden beridir nerde çiçek görse koparıp getiriyor "Al anne, sana çiçek aldım." diye. :D

      Sil
  9. Ben kendimi bildim bileli bizim evde sadece iki öğün yemek yenir ve akşam çayı muhakkak içilir. Beş çayı, ara öğün filan hiç yapmayız belki meyve yeriz o da akşam çaydan sonra. Gündüz birine oturmaya gittiysek ve yediysek bir şeyler bu sefer akşam yemeği yemeyiz. Hediyene bayıldım çok zevkli bir seçim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin evde yaşamam lazımdı benim.
      Bizim evde sürekli bir yemek sirkülasyonu var ailecek yemek yemeye bayılıyoruz. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.