25 Mayıs 2022

Ev mi işi?

Kayıtlara geçelim cumartesi günü alerjiden öleyazdım.

Cuma günü alerji ilacım bitmiş, halihazırda kendisi bir hastanede çalışan kocama gelirken (hastanenin bahçesinde yer alan) eczaneden ilacımı almasını rica ettim. Unutmuş.

Ertesi sabah kalktığımda gözlerim şişmiş zor açılıyordu. Burnum çeşme misali sürekli akıyordu ve ben psikolojik olarak tükenmiştim.

Annem sen bu halinle çocuk bakamazsın deyip oğlumu da alıp karşıya (Avrupa Yakası) teyzeme gitti. Nasıl gözü yiyor bebek arabası + Çınar ikilisi ile o kadar yol yapmayı bana sormayın, ben bilmiyorum.

Ayağımı bacağımı uzatıp yatacağım derken, makinedeki çamaşır geldi aklıma... Onları as, ötekileri katla, şurayı şöyle, burayı böyle derkeeen... 

Bir de baktım ki bütün dolapların yazlık kışlık işi bitmiş. Ay aman ortalık çok toz oldu diye süpürge yapmışım. Tuvalet banyo böyle kalmasın diye oraları da temizlemişim...

Benim kendimle derdim ne bende bilmiyorum. Akşam oturdum baktım şöyle etrafa görünürde hiçbişey de yok. Mesela kocama sorsak evde ne yapmışım fark etmez bile. 

Ev işi nankör diye boşuna demiyorlar demekki... Neyse ödül olarak kendime ne zamandır canımın istediği ama gidip yiyemediğim waffle'ı sipariş ettim. O kadar da iyi geldi ki afiyetle yedim.

Sonra pazar günü ne yapsak diye düşünürken Çınar baffle dedi (waffle), kocam da canım ne zamandır istiyor diye gidelim dedi. Bende sanki dün koca waffle'ı mideme indirmemişim gibi hiçbir şey çaktırmadan gittim bir daha yedim. 

Hiç pişman değilim, gene olsa gene yerim. 

Şu an yine bir canım waffle çekiyor. Ay nerden düştüm ben bu tatlı batağına? 
Biri bana bir dur desin rica edicem. Lütfeen.

31 yorum:

  1. Çok hoştu😊😊😊. Biz de çok severiz. Her gün olsa yenir 🤗🌺

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun, dün blogları dolaşırken Sevgili Derya'nın spor günlüğü' nde yazdığı alerji yazısını okudum. Alerji diyeti diye bir şey varmış. Aklımda net olarak domates, ıspanak ve çikolatadan uzak durmak gerektiği kalmış. Histamen yüksekmiş bu yiyeceklerde. Brokoli iyi gelirmiş... Ev işi nankör hakikaten kesinlikle katılıyorum sana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet histamin diyeti öneriliyor. Gerçi kendi doktorum bana önermedi henüz ama bu yıl önceki senelere göre daha şiddetli seyrediyor alerji durumum önümüzdeki ay kontrolde bakacağız neler olacak. :)

      Sil
  3. Waffle makinesi almak lazım ne zamandır erteliyorum güzeldir ailece boz de severiz hele şimdi bir de kiraz çilek zamaniyken harika olur alınmalı ama çok eminim yine unutacağım ama sen unutma,al💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapmak sevmiyorum ama yemek seviyorum. :) Birde waffle makineleri çok pahalı kahrolsun bazı yabancı para birimleri kurları. :D

      Sil
  4. Geçmiş olsun ama dinlenmemişsin. Ev işi bitmez o yüzden herkesin aksine istediğim işlerden arta kalan vakitte ev işi yaparım. 😂
    Waffle dedin de aklıma geldi. Bir akrabamın düğünü var gidemeyeceğim için bari değişik bir hediye alayım diye waffle makinesi aldım. 😃 Zaten tatlı, çörek börek yapmayı seven biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin işlerden arta kalan vakitte ev işi yapmanı çok sevdim. Ve evde iki gündür bu yöntemi uygulamaya çalışıyorum. :) Off ya senin gibi düğün hediyesi alan arkadaşım neden yoktu benim. :D

      Sil
  5. Geçmiş olsun bahar allerjisi benim de var...Okurken kendimi gördüm :)
    Hasta bile olsam bir bakıyorum evde bir ton iş yapmışım...
    Oo waffle her gün olsa yerim :)
    Keyifle okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerjik bir bünye olmak öyle zor ki, size de bu mevsimde alerji ataksız günler diliyorum. Waffle toplaşması mı yapsak ne yapsak? :)

      Sil
  6. bazen batıyor bana da teniz olsa da yine üstünden geçiyorum, bazen de tam salıyorum.
    ev işi nankör kesinlikle yap yap bitmez.
    Üzerine tatlı iyi gider tabii ki enerji lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev işi gerçekten nankör, ev hanımı olsam aklımı oynatırdım galiba. Tatlı iyi gidiyor evet. :)

      Sil
  7. :)) ev işi nankördür bu gün sil yarın yine toz çok da şeyetmemek lazım ben artık öyleyim, tam da Çınar emin ellerde ve sen boşken ev işine dalarak dinlenenememişsin, bu arada geçmiş olsun. O kadar işten sonra fazlasıyle afiyetler olsun waffle bende severim, şekere bir ucundan bulaşınca kontrol candida bakterilere geçiyor ve sürekli emrediyorlar ye diye bilgin olsun, onları aç bırakıp yok etmek lazım 21 güncük :) bu kadar sıkı yapamıyorum ama bazen ara veriyorum o da işe yarıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waffle a ara versem bile ufak tefek şeyler yiyorum gene de, eskiden simit bağımlığığım vardı, şimdi waffle. :)

      Sil
  8. Geçmiş olsun... Bende olsa bende yerim :) Kim hayır diyebilir ki ? :))

    YanıtlaSil
  9. Ah ah, demek belli bir yaşa ermek gerekiyor etrafı boşvermek ve kendine bakmak için :)))
    Yalnız alerji hastalığı ucu çok açık bir rahatsızlıktır. Genişleyebilir, o yüzden aman diyorum çok dikkat et geçiş aylarında.
    Afiyet olsun yediklerin şifa olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerji hem sıkıntı hemde genetik bizde. Çınar dahil hepimizin bazı birtakım şeylere alerjisi var. Bununla yaşamayı da öğreniyor insan napalım.

      Sil
  10. oyy geçmiş olsun, ev işleri de oh iyi eline sağlık, wafıl da yenmez mi yaaa çilekli muzlu nutellalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak en sevdiğim kombinasyon çilek muz ama nutella yerine Belçika Çikolatası severim. :)

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun, tam alerji mevsimindeyiz. Bir de afiyet olsun, waffle güzeldir yaa :) 2 gün yenir kesinlikle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ara haftanın her günü yiyebilirmişim gibi hissediyorum ama denesem mi acaba. :D

      Sil
  12. Waffleı çok severim. Bir ara çok yedim, ondan sonra canım çekmemeye başladı. Sen henüz o noktaya ulaşmamışsın. O zaman yemeye devam.

    Benim ev işi ve keyif işi arasındaki yarışı çok büyük oranda keyfim kazanır ama bu hafta boş günümde bütün evi temizlemeyi düşünüyorum. Uzun zamandır detaylı temizlik yapmayınca çok iş birikti. Bu sefer biriken işler canımı sıkıyor. Onları aradna çıkarmam lazım.

    "Sen çocuk bakamazsın." deyip çocuğu alıp giden annenin ellerinden öpüyorum. Herkese lazım öyle anne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki ben üst sınıra yaklaşmadım henüz, yine de iki gün üst üste yemesem çok daha iyi. :)

      Bu haftasonu benimde keyfim kazandı valla, Çınar'ın çamaşırları dışında hiçbirşeye elimi sürmedim. İş yapmaya mı geldim ben bu dünyaya beh diyip saldım gitti.

      Vallahi o gün gerçekten çocuk bakacak halim yoktu. Arada bir iki saat çocuğu başkasına devretmek müthiş bir güzellik.

      Sil
  13. Geçmiş olsun alerjik bünyeye sahip olduğum için seni nasıl iyi anlıyorum bilemezsin. Benimde güneş, sahte takı ve kozmetik alerjim var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hepsi birbirinden fena ama ya Allah yar ve yardımcın olan kader arkadaşım. 🙏

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.