11 Aralık 2017

53. Gün: Puzzle yapmayı severim.

Ailecek puzzle yapmayı seviyoruz.
Kız kardeşim tam bir puzzle manyağı iken ben gerçekten çok beğendiğim
bir şey oldukça puzzle yapıyorum.

Puzzle'ı yemek masasına yerleştiriyoruz ve gelen giden misafirler de
katkı sağlayabiliyorlar. :)

Bu resimdekilerin soldakini ben yapmıştım. Sağdaki kız kardeşimin eseri.

Ama tabii evde asacak yer kalmıyor bir süre sonra,
varsa bir puzzle aldım hayrına sen yap diyen hallederiz yani. :)

Sevgilerle, Applesodaa.

14 yorum:

  1. ay bayılırıııım. beşbinlikleri yapmak çok zevkliiiii :) kendi kendine yöntemler bulmak denemek filan yaniii :) onbinlik de var ama onu yapcak ev yok bizlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ben geçenlerde 18000 parçalık puzzle buldum ve kardeşimle oturup ne kadar zamanda biter diye hesap yapmaya başladık.

      Sil
  2. Puzzle ben de çok severim ya :)
    epeydir yapmadım gerçi :)
    Ben de beklerim bloguma :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim. :) Özellikle yemek ve mekan önerilerine bayılıyorum. :D

      Sil
  3. heeey bak bi bloumaaa amaaağğ :)

    YanıtlaSil
  4. benim gibi puzzle canavarı birini buldum :)

    YanıtlaSil
  5. Yapmasını severim de duvara asma kısmı sorun olduğu için hiç bulaşmıyorum. Yapıldıktan sonra bozulması lazımmış gibi geliyor hep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir adet afacan yeğenim var itinayla bozuyor, sen yap biz sana onu yollarız bozar. :D

      Sil
  6. Ben de yapboz yapmayı çok severim! Zihni dinlendiriyor resmen. ^_^ Bu arada emeklerinize sağlık, iki yapboz da muhteşem görünüyor. *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel bir hobi, güzel yorumun için çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. Bu yapbozlar çok güzelmiş. Yaptıktan sonra nereye koyulacağı ayrı bir soru.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.