10 Temmuz 2011

Kayıp mı oldumm??

  • Bugün bütün günü evde geçirdim. Değişik bi deneyimdi. 
  • Sabah yatakta gözümü açar açmaz Tuğba Özerk'in el gibi şarkısı geldi aklıma. Bütün gün onu söyledim durdum.
  • Burada hava çok güzeldi. Rüzgarlı ama sıcak.. Hoşuma gitti. Kahvaltıyı denize karşı rüzgarla beraber yaptık.. 
  • Denize gitmek istiyorum bi arkadaş bulursam yanıma.. Herkesler bi yerlerde sıkıldım böyle de yalnızlıktan.. 
  • Kimse yok. Yapacak bişey yok. İçimde bi kara delik. Kaybolmuş hissediyorum.. Kayıp mı oldum acaba?? Kendimi kaybettim mi bilemiyorum ama yakında aklımı kaybedeceğim kesin..
P.S: Ne bir ses ne de haber gelmiyor artık senden. Öylece kalakaldım da deli hasretinle ben.. Bir yabancı selamı ile hüzünlere daldım. Kendi ellerimle ben, beni kederlere saldım...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.