30 Temmuz 2011

Gizli-Saklı Yetenekler # 1

Düşünüyorum

Tam olarak ne yapmak istediğimi bilmemekle beraber türlü şeylere ve neredeyse her türden insana gıcık olasım var yine. Bazen böyle olur ya insan. Herkese gelirler ufaktan. Bu da öyle bir şey işte.

Neye sardırsam, kime gıcık kapsam diye bakınırken, hedefi büyütüp genel bir sinirlik haline girdim. Şahane de oldu gerçekten. Twitter’da  Vogue Turkiye şöyle buyurmuş: iyi çanta, yanına şık ayakkabılar ister. İyi valla, ne güzel dünya diyorum. Çanta ayakkabı olsun insanın en önemli sıkıntısı şu hayatta. Yoksa, 3. köprü, YSK, ÖSYM, dış borç, küresel ısınma falan boş konular. Geçiniz.

Meta ile var olan insanın küçük aklına erişmek istiyorum. Minicik bir dünyada mutlu mutlu yaşamak istiyorum."Yarın, ne giysem?" diye uzun uzun düşünmek istiyorum. Vogue alıp elime, Lucca’ya gitmek istiyorum. Böyle Tophane’de oturup durmak yerine, sanat sepet derdine düşeceğime Prada çantamla hangi ayakkabımı match etsem derdiyle yanıp tutuşaydım ne olurdu acaba?

Ne yapıcaz biz bu insanlarla acaba?

Düşünüyorum…


P.S: Bu yazının sahibi o mütevazi insana paylaşmama izin verdiği için çok teşekkür ediyorum. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.