28 Temmuz 2011

Ölü Sevici ~ Emre GÖKÇE


Suçsuz olduğum bir cinayetten yorgun ellerim..
Acılarına yeni bir tohum atıp güneşsiz ormanlarında çürüyecek bir fidan daha sana bu hoşça kal..
...
Öldüğümü anlattım,konuşma..


Kalakalınca anlarsın
Bir ölünün sana selam verip alamayışını
Ya da aradan geçen onca zamanda öldüğünü anlamayışını..

Sen yine seni haklı çıkartan yanlarınla soğuk bakışlarıma meydan okursun..

Hiçbir şeyi denememişken;


- ''denedim'' diye çekilmene lanet olası
- ''denedim dedim'' diye uzaklaşmana devam edersin..

Oysa ben artık seni sevmiyorum..


Sadece,ellerinde kanım dururken insanların içinde beyazlar içinde gezmene dayanamıyorum!

1 yorum:

  1. ağır ceza avukatı olarak bu yararlı paylaşımlarınız için teşekkür ederiz.Başarılar.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.