26 Temmuz 2011

Bu millete ne oluyooo??

  • Bu ergenler neyin kafasını yaşıyo böyle yahu? Hayır, onları da ergen gençlik olarak ayırmak istemiyorum aslında ama var bunlarda bi rahatsızlık. Yolda gördüm bugün bi kaç tanesini. Yakmışlar bi ateş tükürükleriyle döndürmeye çalışıyolar. Olum iyi misiniz siz ya?? Ateş hiç tükürükle söner mi?? Ne içiyonuz siz?? Valla mal demek istemiyorum size ama harbi öylesiniz he! Gerizekalılar.. Sonra da gençlik nereye gidiyor diye yaygara koparıyonuz. Merak etmeyin lan bi yere gittiği yok olduğu yerde duruyo mankafalar. Bunlar ne ileri gidebilir, ne de geri.. Dolayısıyla da geleceğin en etkili mesleği kaldırım mühendisliği olacak bakın demedi demeyin sonra he!
  • Bi de yerlere tüküren mankafalar var. Ne zamandır çemkircem bunlara da unutuyom. Hazır tükürükten girmişken devam edeyim dedim. Yolda görüyorum yaşlı başlı amcalar haaakk-tüüü diye koyveriyo. Anam siz manyak mısınız?? Yolun ortasına tükürmek niye? Hayır bi de çekiyo içine balgamı koyveriyo sonra.. Yaşlı başlı demicem bascam küfrü. Sonra da gençler terbiyesiz oluyo.. Küçük çocukları görüyom. Onlar da aynı ama dedesi yapınca, toruna ne denir ki?? 
  • Bu lafın sonunda şunu diyesim geliyo. Alcan bunlardan birer tane sallandırcan. Sonra bak bi daha yapıyolar mı? Tabi len, başka türlü olmaz!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.