21 Eylül 2011

Hızına yetişemiyorum.


  • Feyse girdim çıktım bi saat sonra tekrar girdim. Girmez olaydım herşey değişmiş. Ben boşa demiyorum beş dakikaya değişir herşey diye de.. Böyle de şok oluyor ama insan canım. Sevgili Mark canın sıkılıyorsa gel bize börek, kek falan yaparız, rahat bırak şu feysi aaa.
  • Kızların hoşlandıkları erkeklerin her gün değişmesi de ayrı bir mevzu. İnsan hoşlanır birinden takar ona kafayı. Onu düşünerek yatar, onu düşünerek kalkar. Hayır bari olmuyor haftada bir değiştirin şunu hergün hangi çocuk kimin anlamaya çalışmaktan yoruluyorum. 
  • Smslerimin günlük bitiş hızı beni öldürüyor. Öğlen olmadan 167 tane sms suyunu çekiyor telefon, olmayan TL'lerim ve ben başbaşa kalıyoruz.
  • Bu hiçbirşeye benzemeyen yazılar yazan halim de beni öldürüyor.. Kendimden soğuyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.