4 Eylül 2011

Biri farketsin artık!!

Bilmediğim bir neden yüzünden boğazım şişti! Öksürüyorum.. .( Ateşim var ve burnum da akıyor.. Ama kimse bu durumun farkında değil. Dahası annem gelmiş biz evi topluyoruz sende süpür diyor. Ölüyorum ya farketmiyor. Bazen anne sevgisi böyle birşey heralde.. Bazen çevrende gerçekten seni seven birilerine ihtiyaç duyuyorsun.. Bazen herşeye kendi başına yetemiyorsun.. Annemin bu depresyon halleri iyice canımı sıkmaya başladı artık.. Bazen çekip kapıyı, çıkıp gitmek istiyorsun ruhum biliyorum...

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun.. Bazen tastamam yatalak olmadan hastalığın anlaşılamadı oluyor sahiden.. Ben de dillendirmem mesela.. bu yüzden daha çok eziyet çekerim.. Ruhuna da, bedenine de selamet ve sıhhat diliyorum.. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ahh blog aleminin en deli annesi :) teşekkürler ediyorum şu yorumu görünce allahım annemi on sene sonra görmüş gibi sevindim yahu :D

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.