21 Eylül 2011

Kendini Oyalama Yöntemleri vol. 2


  • Yalnızlar Mektebi'ni dinlemek haftanın iki günü akşamları oyalıyor insanı. Arkadaşım diye demiyorum ama güzel yayın yapıyor yani canım.
  • En yakın arkadaşınla onun bunun dedikodusunu yapıp içini soğutmak da faydalı oluyor.
  • Yarın ne giysem diye düşünebilirsin mesela. Bu konuyu düşünmeye ayırdığım vakti Einstein'a verseler adam atomu milyon kere parçalardı biliyorum. :)
  • Tabi ki depresif olunca tatlı yeriz biz. O zaman herkes hemen çıkıyor dışarı ve alıyor tatlısını. Ben 'tiramisu' istiyorum!!
  • Kuzenine sarıyorsun hemen getir artık sevgilini tanışalım, evlenin biz de kerevete çıkalım diye. Sonra resmine pc'den bakmakla tehdit edince şifresini değiştiriyor. Bilimum şifre kombinasyonlarına saatlerimi harcıyorum şu an... Ah başım!!
  • Epilasyon partisi mi yapsak diye düşünmüyor değilim bir de. Evet, evet güzel fikir. Hazırlıklara başlayayım en iyisi ben. 
  • Baktın olmuyor hiçbirşeyden fayda göremiyorsun o zaman uyuyacaksın. Öpüyorum by by...

2 yorum:

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.