10 Eylül 2011

Şimdilerde şekerler :)


  • Güzel ve hoş bir yazı koymak istiyorum aslında şekerler ama deftere yazıyorum. Sonra da geçiresim gelmiyor buraya.
  • Pazartesi işe başlıyorum. Heyecanlı falanım böyle çok garip. Bu durum herşeyi nasıl etkileyecek ayrıca da meraktayım.
  • Bazen böyle çok hüzünlü falan oluyorum birden. Nedenini de bulamadım. Ölümcül bir hastalığım var sanırım. :)
  • Tumblr'da gezerken bir şiir buldum. Aslında bu bir şiir mi onu da bilmiyorum ama neyse artık. Tekerleme gibi takıldı ağzıma. Buyrunuz, bakınız: Seni sevmeden ölmektense, ölürüm buna ölmek dersen, başım ağrıyor ölmekteysem, ölüm eşittir dönmek terse.. Yorumsuz. Çok şeker ama. :D 
  • İyi geceler diliyorum. Sevgi saygı ve saçma yazılarımla kalın... Sahi var mı okuyan?? 
P.S: Acı ama gerçeği yani cevabı biliyorum. Şişşt sus tamam duymasınlar..

4 yorum:

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.