2 Eylül 2011

Arıyorum!!

   Allah'tan belamı mı arıyorum. Hayır canlarım, iş arıyorum... Ama velâkin yok Allah yok yani. Yakında evde kalmaktan delirebilirim. Boş kaldığım süreleri ramazan davetleri vererek geçirdim. Yapmadığım yemek kalmadı. Şimdi canım ramazan da gidince yapayalnız kaldım. :( Annem beni yakında depresyona sokacak eminim. Her ne kadar Veronica Mars izlemek oldukça hoşuma gitse de acilen işe başlamam lazım. Yoksa çıldırmak işten bile değil benim için..

   Bayram bayram havasında geçmedi. Sıradan her zamanki günler gibiydi..
   Kız kardeşim ve erkek kardeşim de okula başlayınca evde annem, ben ve intihar girişimlerimiz başbaşa kalacağız. Belki beni son görüşünüz olabilir.. :(

   Aman çok duygusal olduysa okuma Allah Allah!

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.