25 Eylül 2011

Gelecekten Ses Veriyorum :))

   Bugünlerde benim düğün planlarımı yapmakla meşgulüz. Evlendiğim falan yok merak etmeyin canlarım. Hali hazırda bir aday da yok. :) Onlar kıyafet rengi, gelinlik model falan seçiyorlar. Bende benim ve kardeşimin çocukları arasındaki farkları tiyatro oyunu şeklinde ortalığa saçıyorum. :D
   Kızkardeşim ultra zekidir. Makine mühendisliği okuyor kendisi, ben onun yarısı kadar olamadım işte. :) Onun müstakbel kocası ondan da zeki olsun istiyor. Ben normal zeka seviyesine sahip bi insan olarak benim gibi normal bi koca istiyorum. Bu durumda çocuklar arasındaki diyaloglar şöyle gelişiyor canlarım. (Bu arada kurgularda onun bir oğlu var benim üç tane.)
  • Onun minnacık yavrusu gelecek, benim minnacık yavrularımdan birisi su içerken o içtiğin ne biliyor musun h2o diyecek. Benim tosun bi afallayacak tabi. Gel de şimdi tosunuma o haş'ın h harfi olduğunu hidrojen diye de bilindiğini vs. vs. anlat dur... Ne bilsin benim oğluşum ayol. :)
  • Onun aslan parçası gelip benim yavruma içine çektiğin havada neler var biliyor musun diyecek. Benim tosun neler var hava işte yani diyecek. Yavru aslan başlayacak azot var, şu var, bu var diye. Benimki azotta kalır zaten. Anne azot ne mazot mu? Yok yavrum azot o gaz gaz.... Gel anlat işte. :)
  • Onun oğlan gelip ben formula izliyom yea diyecek. Benimki daha iki tekerlekli bisiklet süremiyor ne bilsin formula ne.. :)
  • Aslan yeğenim gelip annemle biz Vettel'i tutuyoruz diyecek benim oğlan vestel uydu anlayacak.. 
   Ahh daha neler var neler işte. Ben bu durumda kendi akıl sağlığım ve çocuğumun yaşına uygun şekilde gelişmesi için kuzenlerini görmelerini yasaklamak durumunda kalacağım. Üzgünüm kadeşceğizim ama siz Fuzuli okurkene benimkiler Hansel Gratel okuyacak. Senin sıpalar klasik müzik dinlerken ben ne kadar istemesem de benimkiler kesin Demet Akalın falan dinliyor olacak. :)

P.S: Burdan anlıyorum ki ben evliliğe, çocuk çoluğa falan hazır değilim. Bugün yeğenimin anaokuluna başlamak için yaptığı masrafı duyunca zaten ben evde eğitim veririm dedim. Ana benim, evi de okula çeviririm. Al sana anaokulu!! Al işte ya benden anne olur mu?? Olursa nice olur bu memleketin hali.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.