20 Eylül 2011

Daraldım!


  • Ağzından çıkanı kulağı duymayan, haddini bilmeden davranan insanlara kıl oluyorum! Sonra bir de öyle patlıyorum ki onlara yüzüme bakamıyorlar. Ama umrumda değil. O saate kadar sabrımı zorlayacaklarına ayaklarını denk alsınlar. 
  • Eğitim sınıfımda bir tane yakışıklı çocuk, güzel kız yok! Ayrıca seviyesiz espriler, saçmalık ötesi konuşmalar da cabası. Bunalıyorum! Deliriyorum! Ve herkes sigara içiyor, ben nefes darlığından kesin hastanelik olacağım bu eğitim bitene kadar sınıfın tek yeşilaycısı olarak. 
  • Bir dünya yazı yazıyorum. Neden mi birtanesini bile buraya koymuyorum. İnsanlar acıdan ölüyorum sanırlar çünkü. Öyle olmadığını iddia etmiyorum ama o yazıları buraya koymayacağım. 
  • Kendini oyalama yöntemlerine devam ediyoruz tam gaz. Gerçi etki seviyeleri tartışılır ama neyse. Ve bir de kadınlar hakikaten de saçlarından çıkarıyorlar herşeyin acısını. Yirmi yıldır sağ tarafa yatmayan kahküllerimi o tarafa gelecek şekilde kestirdim ve ısrarla o yana yatırma çalışmalarım da sonuç vermeye başladı sonunda.. Peki, benim kahküllerimin suçu neydi ki?? Kim bilebilir??
  • Yeni bir arkadaşım oluyor sanırım. Konuşmaları bile neşe saçan bir insan. :) Umarım arkadaşım olur şu sıralar oldukça yalnızım... 
  • Bazı konularda çözümsüzüm. Yılan hikayesini, dallası falan geçti benim çevremdeki insanlar. Zamana bıraktım herşeyi zaman ya herkesin ilacı olacak ya da katili.. 
  • Haydi hayırlısı diyor ve iyi geceler diliyorum sizlere ıssız blogumun dilsiz okurları (yorum atmadığınızdan dolayı yakıştırıldı bu sıfat sizlere cancanlarım)...
  • Söz sende blogspot.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.