1 Temmuz 2013

Sana geldim..


  • Konuşacak kimseyi bile bulamazsın bazen etrafta ya. İşte öyle bir durumdu baktım hiç kimsem yok sana geldim.
  • İnsanları gerçek anlamda tanıyor olmak da pek iyi bir şey değil kanımca. Konuşmak istiyorum; kafamda düşünüyorum, herkesin ne cevap vereceğini biliyorum. Cevapları bildiğimden de kimseyle konuşmuyorum. Sonra da işte hep bir yalnızlık, hep bir uzaklık diyorlar. Ne yapalım kısmet..
  • İki nokta diye bir şey yok diyenlere inat da hep iki nokta koyasım var her cümlenin sonuna. Nokta durumu belirtir. Üç nokta bu işin bir geleceği olduğunu belirtir. Benim belirsiz bir şeye ihtiyacım vardı kalktım iki noktaları sevdim bu yüzden..
  • Bugün babetim ruhunu teslim etti. Ama ben daha işteyim. Üstüne üstlük akşama eve gitme durumu da var bunun daha. Bir babet ısmarladım hemen eve akşamüstü gelecek inşaallah.
  • Böyle içimde bir sıkıntı, bir kasvet, bir keder takvimde günler 1 temmuzu gösteriyor. Benim bağrımda ekim sonu yaprakları dökülüyor, ruhumda soğuk kasım rüzgarları esiyor.
  • Bu ay öyle çok kitap okudum ki istatistiklerim tavan yaptı. Yattım okudum, kalktım okudum. Boş bir saniye geçirmedim. Japonlar gibi okudum Allah okudum.. Okuduklarımla ilgili sonra size bir post yaparım üşengeçliğim tutmazsa..
  • Bu arada benim bir dikiş makinem var artık. :) Pek sevgili kayınpederimin hediyesi bana. :) Öyle tatlı, öyle şirin, öyle uslu bir şey ki ablaları görmeniz lazım. :) Adını "Feriha" koyduğumu da belirtmeden geçemiciim..
  • Kendisiyle 2 kırlent, 2 yastık kılıfı, 1 kloş etek, 2 bluz denemem oldu. Şimdiye kadar çok şükür hepsi başarılı geçti. Önümüzde maçlara bakacağız artık. 
  • Sevdiceğim de hasta olmuş akşama gideyim de bakayım ömrüme.. :(
  • Hepinizin gözlerinden öperim. Bunu günün şarkısı ilan ettim... Selametle caperlarım...
Not: Bu Applesodaa postundaki resim der ki: "Yedi kez düşersen, sekiz kez ayağa kalk." tam çeviri için lütfen bir bilene danışınız...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.