2 Temmuz 2013

Bundan sonra;


    Resimli blog olabilirim. Bu postlar da onu gösteriyor bu gidişle...
Rezene çayı ile ölümüne kankayım bu aralar. Zaten soğuk çayların oldukça zararlı olduğunu öğrenen babam sürekli söyleniyor içerken görünce. Hayır onu da anlamıyorum ki?? Soda zararlı, soğuk çay zararlı, kola da bana yasak ne içelim biz he??

Sinirlerim oldukça tavan yaptı bu aralar benim. Yine ve yeniden kendi kendime söylüyorum "Tatlım sen iyi değilsin.."..

Ben bayağı bir kilo aldım canlarım. Anlatsam inanmazsınız ama sıkıntı, stres derken huzuru yemek yemekte bulan ben aldım başımı gidiyorum.. Neyse ki önümüz ramazan yoksa göbeğimden önümü göremeyecek hale gelecektim.

Sahi önümüz ramazan ya.. Bu hafta da yedik, yedik. Haftaya istesek de yok yani.. Allahım hikmetinden sual olunmaz ama sıcaklarda pek bir zor oluyor demeden geçemeyeceğim.

Öyle bir alıp başını gitmek hissi ki bu içimdeki, dillendirsem içim alıp başını gidecek benden diye tedirginim..

Birtakım insanlara da tahammül edemiyorum artık.. Fenalıklar getirdiler içime...

Şu üstteki resim de yeni hayat felsefem olsun bundan sonra...

Not: Resim der ki; "Daha az uyku. Daha fazla kahve. Daha fazla kitap. Daha fazla yürüyüş. Daha fazla yaratıcılık. Daha fazla eğlence. Daha az insan. Daha az saçmalık."Yine de doğru tercüme için bir doktora gösterin siz. Öperims.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.