9 Temmuz 2013

Yollar yormasın beni..


  • Başlığa hiç ama hiç aldanmayalım. Yollar çok yordu beni... :(
  • Cuma gecesi teyzemde konaklamaya karar verdim. Ertesi gün Bakırköy pazarının yolları dar dar diyecektik çünkü kuzenceğizimle..
  • Teyzemlerde tosunum, canavarım Gökmen korktuğumu bildiğinden muhabbet kuşunu üzerime saldı, durdu sıkıldıkça. (Kendisi altı yaşında olmakla beraber şeytana papucunu ters giydirecek bir yaramazlık geçmişine sahiptir.)
  • Bir de kuşu kafese kapattıkça biz "Günaha giriyos öyle..." diye duygu sömürüsü yaptı durdu bize.. 
  • Gelelim alışveriş serüvenimize.. Hakikaten de pazarın yollardı dardı. Ancak öyle çok da kalabalık değildi. Bir ayakkabı, bir kot, bir saat, bir yelek, bir atlet, bir kitap ve anneme bir etek alarak alışverişin dibine vurdum.. 
  • Hatta Koton'un 35 TL'ye sattığı fistolu yeleğin bir benzerini ben 10 TL'ye aldım. He birebir aynısı değil dediğim gibi ama sonuçta ikisi de yelek yani. Kazançlı mıyım? Yes tabi ki.. :)
  • Bu arada evde dikiş makinesi olması süper ötesi birşey. Annemin eteğinin boyunu iki dakikada teyzoşla hallettik mesela. Her eve şart şekerim.. :)
  • Gelelim gündemdeki diğer maddelere..
  • Bu haftasonu sevdiceğimle bana özel yapılmış bir hediye aldık. Ancak artık nazar değer korkusundan yazamicim onu buralara.. Kısmetse eylül sonunda hala burada olan casperlarım görebilir tabii belirtmeden geçmeyeyim.. ;)
  • Bu arada şirkette bir adam var. Adamın işi gücü yok yediğimizi içtiğimizi takip ediyor ya.. Ay deli oluyorum artık. Ne yesek gözüne batıyor. Bir de böyle gözünü dikip bakmıyor mu? Bak kardeşim!! Bir kez ikram olur iki kez ikram olur. Sonra gider alırsın marketten, hayır market de tam karşımızda yani... Artı bizden çok para kazanıyorsun. Senin sorunun ne ben bilemedim ki??? (Yediğimiz de bardak dondurmaya katılmış browni. Maliyeti 1.75 TL. Sigara paranın üçte biri.) Allah Allah ya...
  • Neyse bak yine sinirlendim bunun yüzüne ben..
Bir sonraki günün sabahından...
  • Dün akşam şu yazıyı bir bitiremedim. Süründü kaldı. Ama tabii bunda en büyük etken işyerindeki krizlerdi. İşlerini doğru düzgün yapmayan insanlara sinir oluyorum. Siz izne çıkınca tüm foyanız meydana çıkıyor ama merak etmeyin...
  • Açlık başımda duman o yüzden daha fazla yazamayacağım canlarım.. Öperim..
Not: Bundan sonra önümüzdeki otuz gün boyunca sadık kankam te burasıdır. Resmi de manidar bulduğumdan şey ettim..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.