3 Temmuz 2013

Kendimi arıyorken..


  • Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim. Kendimdeyim... :( Kendi kendimden bıktım, fenalaştım... 
  • Resmi, bana bir tarafıyla gülen evrene mesaj olsun diye seçtim. Göreceksin bak neler yapacağım daha. Na buraya yazdım...
  • Trafiksiz bir günde tam 4 saatimi yollarda geçirdiğimden, kendimi iyice geliştirdim. Otobüs, minibüs ve hatta Beşiktaş-Üsküdar vapurunda dahi kafayı koyduğum gibi uyuyabilme, geldiğimi hisseder hissetmez de uyanabilme özelliği edindim.. Lakin bu aralar pek bir huzursuzum.. Uyuyamıyorum. daralıyorum...
  • Kendimi böyle denize yüksek yüksek yerlerden atasım var. Alıp başımı gidesim, yalnız bir kahvaltı edesim var.
  • O zaman bir kez daha Nazan Öncel'den yalnızlığımla bana geliyor.. Gidelim buralardan..
  • Öperim. Saygılar.
Not: Resmin açıklaması için bir zahmet açıverin de google amcamdan bir bakın.. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.