5 Temmuz 2013

Neşeli sabah :)


  • Bu neşeli sabahın sebebi dün işe gelmeyip evde yan gelip yatmamdır bilesiniz.
  • Ama tabi ki öyle keyiften yatmadık şekerim.. Nerede bizde izin yapacak statü?? Ben daha bir yılımı dolduramamışım ki tatili rüyamda bile görebilmirem... :(
  • Çarşamba akşamı Küboş'a uğrayayım dedim hayırlı bir iş için. ;) Oradan çıkmışken apartmanda ayağımın kaymasıyla yerlere serilmem bir oldu. Mabâdım inledi, velhasıl inletti de.. Ayrıca sol ayağımın baldırını merdivene vurmak suretiyle morartmışken, nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde de diğer ayak bileğimi burktum.. 
  • Yukarıdaki maddeden de anlayacağınız üzere sol kalçamın hatırı sayılır bir kısmının patlıcan rengini almasıyla beraber, dünü de kendime tatil ilan ettim. Ama nasıl iyi geldi anlatamam görmeniz lazım casperlarım. Nitekim düştüğüme de üzülemedim gitti. :)
  • Gerçi sevdiceğim beni bir güzel azarladı ama bile isteye düşmedim ya canım aaa.. :) 
  • Geçelim diğer memleket meselelerime..
  • Geçen sene aldığım, birçok kez giydiğim babet o zamanlar ayağımı acıtmamışken; bu sene canıma okudu.. Ayağım büyüyecek değil ya? Ne oluyor bu babete anlamıyorum. Çok sefilim bu babetler yüzünden..
  • Hazır konu babetten açılmışken Koton'dan aldığım kilim desenli babetim çivi ile delinmek dahil birçok badireler atlattığı ve hatta milyon kez göze, nazara geldiği halde yaşamını zorluklarla idame ettirmişti. Ancak kendisini geçen hafta kaybettik. Yastayım hiç kimse bilmiyor. Koton'a soru: Hala satıyor musunuz ondan Allasen??
  • Ayrıca ne çektim bu babetlerden haftasonu alışverişe çıkıyorum. Bundan sonra benim yarim dolgu topuktur kardeşim... 
  • Hamınızı öpirem.. Gideyim de öğlen kahvaltısı edeyim. Muah.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.