4 Şubat 2022

Cumalar candır, gerisi heyecan.

Günaydınlar,

Öncelikle çok rağbet gören Kaan'ın eskimo kulübesi yandaki gibidir. Uzun bir müddet erimedi, kapının önünden geçtikçe Çınar da girdi, çıktı herkese eğlence oldu.

Geçtiğimiz haftayı kreşler arasında mekik dokuyarak, geçirdik. Derya deniz bir dünya, kararsızlığımız tavan yaptı. En sonunda Çınar kendi istediğini seçti de olaya noktayı koyabildik.

Bu hafta işlerden başımı kaldıramadım. Neden bilmiyorum ama toplantılar arasında kayboluyorum. Bir günde bu kadar çok toplantı olmamalı bence, ne zaman iş yapacağız biz diye sorgulamaktayım.

Bir saatlik bir boşluk yaratabilsem, saç kestirmeye gideceğim ama henüz bunu yapmaya vakıf olamadım.

Geçenlerde ismini unuttuğum bir blog sayesinde webtoon okumaya başladım. O kadar hoşuma gitti ki siteden çıkmak istemiyorum. :)


Bizde durumlar şimdilik böyle, haftasonu gelse de iş dışında birşeyler yapsam diye beklemedeyim. 

Siz de ne var ne yok?

Sevgiler.

Applesoda.

21 yorum:

  1. İş yoğunluğu çok kötüdür, neyse ki haftasonu geldi, dinlenirsin iyice. :)
    Eskimo kulübesini daha farklı beklemiştim nedense, yine de bayağı emek var. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak aslında bayağı plastik bir kapta karları sıkıştırıp sıkıştırıp tuğla görüntüsü ile başlamıştı, yarıya kadar geldikten sonra üzerine o günkü kar bastırınca ertesi gün eski usüle döndü. :D İş yoğunluğundan bunaldım gerçekten ama çalışmayınca da olmuyor işte ne yapalım.

      Sil
  2. Neyse ki Cuma ve iki gün dilediğin gibi geçer umarım, kreş hayırlı olsun o zaman, kardan kulübe güzelmiş kapılı falan çocukların en sevdiği şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle boşlukta ne yaptığımı da anlamadığım bir şekilde geçti bu iki gün ama en azından çalışmadım. Kreşin bu hafta alıştırma turları başlıyor bana şans dileyin. Kendisi yaptığı için de sanırım pek bir kıymetli oluyor kulübesi. :)

      Sil
  3. Klübe tarz olarak farklı ama eminim amaç aynı :)) Bravo diyorum. Hayat akıp gidiyor işte, evde saç kesmeyi bilen biri olsa keşke di mi? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu pandemi yüzünden herkes herşeyi kendi çözmeye çalışıyor çoğunlukla ama vallahi benim bu işe yeteneğim yok. :D Öyle yamuk yumuk kesemem. :D Evde saç kesmeyi bilen biri olsa da kestirmem ben her yer saç olur. Bahçede kesecekse ayrı. :D Böyle de deliyim.

      Sil
  4. Eskimo kulübesi, çocukken büyük bir heyecanla ve emekle yaptığımız kış aktivitelerinden. Sizinki de çok güzel görünüyor. :)
    İş hayatında bitmek bilmeyen toplantılar beni de çileden çıkartıyor. Özellikle konuşmayı çok seven ve susmak bilmeyen bir yöneticiniz varsa bu durum daha da çekilmez oluyor. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf tam olarak öyle bir yöneticimiz vardı ama Mart itibariyle transfer oluyor. Şimdi İngilizler düşünsün. Ama peki gelen gideni aratırsa ne yapacağız ya off. :D :D :D
      Ben çocukken hiç kulübe falan yapmamıştım ama saatlerce karlarda oynamışlığım çoktur.

      Sil
  5. Ben artık saçlarımı kendim kesiyorum, makas kullanmadan traş makinesiyle hallediyorum. Doğal katlar oluşuyor saç uçlarında :)
    Oğluma okul bakarken ben de son kararı ona bırakmıştım. İlgisini çeken okulda kaldık. Mutlu mutlu, sorun çıkmadan gidip geliyoruz. En iyisini yapmışsın bence. :)
    Kardan ev efsaneymiş. Yüksek olması şaşırttı beni. Kesinlikle sıra dışı bir yapı. Fotoğrafını paylaştığın için çok teşekkürler :)
    İş yerinde şikayet kutusu oluşturun. Toplantılar daha az yapılsın diye notlar doldurun içine :)) Şaka bir yana işe sekte vurması istenmeyen bir durum, umarım sayıları azalır... İyi hafta sonları diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman saç kesme işi için helal olsun diyorum. :)
      İnşallah bizde bir an önce mutlu mutlu gidip gelme kısmına geçeriz işin. :)
      Kardan evin işinde Kaan bir markadır. Seneye 1+1 bişey dizayn eder diye düşünüyorum. Eee artık ergenlik malum. :)
      İş yeri çözümsüz bizim, kurumsal şirket bataklığındayım. Hangisi daha kötü bilemiyorum patron şirketleri mi kurumsallıktan iş yapamadığın şirketler mi?
      Bende iyi bir hafta diliyorum. Sevgiler.

      Sil
  6. O blog şu olabilir mi?
    https://fightiingg.blogspot.com/2022/01/positively-yourswebtoon-yorumu.html

    Ben de onda görüp okumaya başladım. Benim de hoşuma gitti ama baktım bu sefer elimdeki kitaplar öylece kalacak, ara verdim. Arada kafa dağıtmak için uğrarım belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yess, evvet. Tam olarak oradan doğru düştüm bu bataklığa. :)

      Aralarda bakıyorum bende, kitap okuma saatlerimden bağımsız ve telefondan bakmak bence çok daha kolaymış, ilk pc de denemiştim. :)

      Sil
  7. Sayende ilk defa webtoon'dan haberim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman doğrudan hayalistic sitesine bir git bakalım. Belki sevdiğin birleyler bulursun. :D

      Sil
  8. Webtoon'a ben de ilk kez baktım. Ama yabancı dildeydi baktıklarım. Türkçesi olsa -var mıdır bilmiyorum- okurdum. Ekşi Sözlükte webtoon'la ilgili ilk yorumlar 2014 yılında yapılmış. Yani 8 sene önce. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Webtoon için hayalistic sitesinde Türkçe içerikler mevcut. :) Bir bakabilirsin bence.

      Sil
  9. eskimo kulübesi çok iyimiş, kapısına bakarsak viking kuzey mitolojisi filan gibi olmuş. kreş hayırlı olsun, ah topllanmaktan çalışamıyoz diyosun, izlediğin webtoonları ve siteyi de yazarsın sonra, hafta sonu dizi izliyom ben de işte :)

    YanıtlaSil
  10. geçmiş zamanda yapılmış bir eskimo kulubesi buuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Gittim resme bir daha baktım ya, nasıl ama güzel olmuş değil mi?

      Sil
  11. kapısında da tarikat işareti var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kapıya koyduğu süngerimsi şeyi de nerden buldu bilmem ama valla evet bir tarikat işaretine bende benzettim. :D

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.