16 Şubat 2022

Asla iflah olmam ben...

 

Ayın başında itibaren evdeki eksik gediği bir türlü tamamlayamadım. Eskiden bir giderdik markete toplu alışveriş yapıp gelirdik. Şimdi herşey öyle zamlanmış ki oradan şuradan buradan bir sürü sipariş verdim. Yine de bir bulaşık makinesi tableti bulamadım istediğim fiyat aralığında...

Sonra işe mola vermiş internette bulaşık tableti ararken Amazon'da tahmin ettiğimden bile daha uygun bir fiyata buldum. Tam ona sevindirik olmuşken (ne hallere düştük yarebbim) dur bakayım başka neler indirimdeymiş dedim.

İşte bir baktım bu üç adet kitap da girmiş sepetime hayret bişey. :)

Amazon'da sağolsun kocaman kocaman kolilere koyup gönderiyor. Kocamın yüreğine indi ertesi gün paketler gelince, sitede ne varsa sipariş ettim diye. Neyse baktı ki bir kutu bulaşık tableti, bir paket bitki çayı, üç adet de kitap almışım. Demiştim ona oysa ki fuzuli bişey yok hepsi de ihtiyaç diye. :)

Fiyatlar öyle mertebelerdeki ucuza nerde kitap bulsam alıyorum, kitap konusunda asla iflah olmaz bir yapım var. Zamlardan önce kendimi sınırlandırıp elimde son kitap kalana kadar yenisini almazdım ama şimdi bugün var yarın yok bu fiyatlar...

Ne yapayım ben? 

Ne zamandır Murathan Mungan'ın "Yaz Geçer" kitabını alacağım unutuyordum. Diğer kitapların da benim olacağı varmış.

Siz bu aralar neler alıyorsunuz, yahut neleri alasınız var da elleriniz varmıyor?

Sevgilerle.

30 yorum:

  1. Kitabın yanına çay yakışmış. Bulaşıklar yıkanırken kitap okuyup çay içmek ayrı bir keyif verir bence :)) Geçenlerde İspanya'dan takipçim olan aynı zamanda blogu olan bir arkadaşın indirimli paketine rastladım. Sıvı çamaşır detarjanının da bulunduğu bulunduğu bir box'ı 10 euro'ya veriyordu. Çok cazip geldi sonra Türkiye'ye gönderi yapmadıklarına karar verdim. Yurtdışı alışverişlerde üzerine vergi koyuyorlar mı onu da bilmiyorum açıkçası... Amazon'un sistemini de bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen akşamları ayaklarımı uzatıp sakin sakin kitabımı okurken bitki çayı içmek çok hoşuma gidiyor. :)
      Türkiye'ye de gönderi yapsalarmış keşke ya, üzdü. :(
      Amazon'a kardeşim çok aşinaydı amaan ne var bende çözerim dedim girdim baktım. Trendyol'dan farkı yok yeminle, özellikle satıcısı Amazon görünüyorsa ertesi gün teslim ediliyor. Paketleme falan da şahane, günün veya haftanın indirimlerine ara ara bakılabilir. :)

      Sil
  2. Valla benim de aklım zamanında almadığım kitaplara. Bir dönem istiflemişim neyse ki. Artık bir kitap alırken iki kere düşünüyor insan.

    Keyifli okumalar dilerim ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de var bir kitap istifim ama şöyle üç beş tane okuyup da yığında azalma olunca beni bir korku alıyor. Bu zamlar psikolojimi bozdu.

      Teşekkür ederim efenim. :)

      Sil
  3. Üstteki kitap ilgi çekici. Öyle bir apartmanda yaşamak vardı. 😆
    Kitap fiyatları fena ya, Drizzt Efsanesi 9 ve 10. kitapları da almak istiyorum. Kitapyurdunda bile yüksekti, Amazon' a bakayım bari. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstteki kitabı sırf isminden aldım, valla konuyu bilmiyorum. :D
      Amazon'a bak ama arada Hepsiburada'ya da bak. Orda güzel indirimler yakalıyorum.

      Sil
  4. Murathan' ın kitabı çok iyiymiş 👍 Haklısın ucuz bir şey bulunca gözlerimiz açılıyor resmne. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi bu zamlar bu hale getirdi. Bir kısım şiirlerini biliyorum aslında ama Yaz Geçer'i almayı çok istiyordum. Güzel oldu. :)

      Sil
  5. Kitap fiyatlarındaki artışı görünce zamanında 9.90 - 12.90 a aldığım ciltli kitaplar daha bir güzel görünüyor gözüme. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok güldüm, aynen benimde. Artık ciltli kitap ciddi lüks valla, ciltsiz edisyonlara bakıyorum ben sadece moralim bozulmasın diye.

      Sil
  6. Alışveriş diyince içim cızlıyor yeminle :/
    Fiyat bakmaktan yoruluyorum, yok kargo bedva olsun, bunun gramajı ne ki, elma yerine armut yollamasınlar sakın diye bezdim yeminle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gerçekten, eskiden şöyle iki dk telefonu elime alayım bakayım gezeyim bişeyler alayım derdim, terapi gibi gelirdi.
      Şimdi en basit ihtiyaç bir ürünün bile fiyatı kalp sektesi yaratıyor bende. Alışverişten soğudum.

      Sil
  7. Gün geçtikçe her şeye zam geliyor gerçekten. Bu durum çok can sıkıcı olmaya başladı. Ben bayadır kitap alışverişi yapmıyorum. Şimdilik kitap ihtiyacımı kütüphaneden karşılamaya çalışıyorum ancak ne yazık ki her kitap da kütüphanede bulunmuyor. İkinci seçenek olarak sahaflar var. Onlara da henüz bakma fırsatım olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahaflarda birşey yakalamak da zor olabiliyor. Ahbaplık edip, gelirse ayırın demekte fayda var. :)
      Kızkardeşimin çok sahaf ahbabı vardır. Bu yolla çok güzel kitaplar alıyor.

      Sil
  8. Kitap almaya bayılan biri olarak kendimi tutmaya çalışıyorum. Evde okunacaklar aldı başını gitti. İnternet alışverişlerine bir dur dedim, kendimi tutuyorum. Tutuyorum dediğim de bir aydır kitap almadım anlamında :-) Ama kararlıyım yıl sonuna kadar kitap almayacağım. Bu cumartesi günü gideceğim kitap fuarında ne yaparım onu bilmiyorum işte :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bir aylık başarıyı tebrik ediyorum. Devamının da gelmesi dileğiyle.
      Fuarlarda fiyatlar genelde yüksek perdeden seyrediyor, belki de almazsınız. :)

      Sil
  9. kitap almadan yapamazdım eskiden ne yazık ki 2 yıldır eski aldıklarımı bile bitiremediğimi görüp daha çok üzülüyorum. Bu aralar akıllı saat/akıllı bileklik tarzı bir zımbırtı bakıyorum ama karar veremedim hala, sporsal aktiviteler için lazım fekaat ay çok sinir bozucu değil mi ya, bak bak dur yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayağı yığdım kitap aslında biraz ara versem kitap almaya güzel olacak.
      Ay bi de o kadar çok alışveriş sitesi ve satıcı var ki, valalhi bakmaktan bunalım geçiriyor insan.

      Sil
  10. yaz geçer, munganın en sevdiğim şiiri ve şiir kitabı, kitap fiyatları korkunç yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz Geçer şiirini bende çok seviyorum.
      Kitap fiyatları gerçekten korkunç ve gerçekten de üzülüyorum ya.

      Sil
  11. Kitap çokta bulaşık makinesi deterjanı lazım fiyatı çok fena 🤫

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ay evet gerçekten fiyatlar aldı yürüdü zamlara yetişilmiyor.
      Akakçe'yi açıp ne alcaksam ordan aratıyorum. :D

      Sil
  12. Kendi kendilerine nasıl girmişler sepete :)

    YanıtlaSil
  13. Fiyatlar çok yükseldi. İnsan bir şeyler almaya çekiniyor resmen. Ama kitap almaya tam gaz devam ediyorum ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gerçekten ne kadar pahalılaşsa da kitap almaktan geri duramıyorum.

      Sil
  14. Ucuz olan birşey kalmadı ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üff kesinlikle ya, bi onlayn alışveriş keyfim vardı şurada..

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.