24 Temmuz 2023

2023 Side

Tatil malumunuz pek de iyi sonlanmadı ama yine de bir iki fotoğraflık anısı varmış...
Solda otelin içinde bir oturma alanını görünüyorsunuz, akşamları kızlarla burada keyifli sohbetler ettik.
Sağda ise Çınar'ın getirdiği çiçekler (kendisi kibar bir bey demiştim size)...

Tatilin keyfini sırf bu paşam çıkarsın diye gidiyoruz. Bizde işte elimizde güneş kremleri,
yedek havlular, kolluklar vs. peşinde perişan perişan
gezinerek normalden daha da çok stres ve yorgunlukla tatili kapatıyoruz.

Side'ye girerken yol kenarından bir görünüş.
Sanırım benim şu ana kadar gördüğüm antik yerleşim yerleri içinde en büyüğü Side idi.
Pek de turistik bir yer haline getirmişler, uzun uzun gezilip incelenecek bir yer
ancak biz pek uzun kalamadık.

Apollon Tapınağı'nın farklı açılardan görünüşleri ve dertli dertli tapınağı izleyen çocuğum. :)

Sol üstte denize gittiğimiz günden bir görüntü (otelin plajı güzel olmadığı için başka bir yere gittik),
sol altta Side'den bir dükkan. Bu dükkan çok güzeldi ya gezecek vaktim olmadığından
pek aklımda kaldı.

Sağda da antik Side limanı... Bu fotoğraf çok güzel çıkmış ben çok sevdim.

Bir gezi yazısının daha sonuna geldik.
Bir sonraki seyahatimde görüşmek üzere, çüs...

1. Side 'ye teeee 1996 da gittiydik. Ama o gezide çantamız çalındığından bir tane fotoğrafımız yok. Memülerde Türkçe yazmamasına gıcık kaptığımı hatırlıyorum. Bir de çok sıcaktı :)

1. Yemek yemedik ama geçerken restoran menülerine baktımda Bodrum'un haberlere konu olan fiyatlarına ramak kala idi. :)

2. bol bol gezesiin gezdiresiiin :)

3. Akrabamın pansiyonu var, aynı zamanda üniversiteden ev arkadaşın orada evli market işletiyor, bir defa gitti sideye bayan arkadaşla öyle bir otel seçmişim ki, hem pansiyon, hem arkadaşın marketi hotelimizin yan sokağında idi,
    Keyifli tatiller,

1. :) Hihihihi yalnız uğraşsanız bu kadar denk düşüremezdiniz heralde.

4. Çınarcım Çınarcım <3

5. Ben de yıllar yıllar önce gitmiştim ki çok güzel kumsalı aklımda kalmış, küçücük bir yerdi. Hafızam da öyle kalsın isterim:) Tatilin tadını ufaklıklar çıkarıyor zaten, maşallah:) Otelin salonu da serin serin güzel bir yer havası veriyor. Çiçek de tabii ki çok değerli, ne güzel:)

1. Kumsal güzeldi gerçekten bende çok sevdim, zaten ufaklık tatil yapsın diye gidiyoruz. Kendimiz için tatil amacımız yok. :D

6. Haklısın tatilin ayrı bir yorgunluğu da oluyor :) Eve gelince de ayrıca bir dinleneyim diyorsun :)

1. Ayy evet ya, sözde tatilin bizi dinlendirmesi gerekmiyor mu?? Ben her seferinde perişan olup evim eviiiim güzel eviiiim diye geri geliyorum.

7. Tatil mi o da ne diyorum. Hiç gitmediğim için. :)
    Keyifli bir gezi olmuş sanırım. Pek bana hitap eden bir yer değil, daha çok doğayı, gölleri seviyorum ben. :)

1. En kısa zamanda sana şöyle gönlüne göre ve upuzun bir tatil diliyorum. :)

8. Yıllar önce kampa gittiğimizde kamp geziyle götürmüştü Side'ye, yol boyu turistik eşya satan dükkanlar ve metrelerce yürüsen beline gelen deniz kalmıştı aklımda. İnsan aynı şehirde yaşayınca turistik yerlere ancak bir misafiri gelirse gidiyor. Biz de pandemiden hemen önce çocuklarla gittik, ne o sakinlik kalmış, ne deniz, harala gürele bir yer olmuş. Kalıntılarda olmasa deniz için ta Antalya'dan kalkıp gelinecek yer değil, hele de yaz sıcağında. Gerçi siz otelde imişsiniz, klima serinliği vardır en azından. Daha güzel tatillere diyorum, sevgiler...

1. :) Otelde olmanın avantajı vardı tabi, ama gerçekten çok kalabalıktı... Gördüğüme sevindim ama ikinci kere gidip göresim yok. Oysa ki Efes'e her sene bir daha gitsem diyorum.

9. Çok daha güzel tatilleriniz olsun tez zamanda :)

10. Esnafı salla Side en sevdiğim yer Akdenizde.

1. İlginç. :) Ben pek Akdeniz bilmiyorum önümüzdeki senelerde bakalım nereyi severim, nereyi sevmem göreceğiz.

11. Gezebiliyor olmak ne güzel, ne mutlu size:)

1. Vallahi bayağı bir çabalamamız gerekiyor ama değiyor. :) Teşekkürler.

12. Balayımızda biz de Side'den bir otel tercihi yapmıştık. Tarihi kalıntılar açısından hayranlık duymuştum Side' ye. Alanya'ya filan da gittik ama Antalya'da en sevdiğim ve rahat hissettiğim yer Side oldu. Ne güzel bir tatil olmuş sizinkisi de. Tatil fotoğraflarına bakmak bana iyi gelmiştir hep. Ya Çınar'ı görünce gözümden kalpler çıkıyor bu arada, kocaman oldu. Bir de tatlış bir beyefendi olmuş, yerim 😍🥰

1. Bizde balayında Dalaman'a gitmiştik, o otel hala duruyor mu acaba..? Antalya'yı pek bilmiyorum genelde Ege'ye gidiyoruz ilk kez Akdeniz'e indik. Çınarcığım büyüdü ya, bugünlerde lafları hep boyundan büyük. :)

13. Resimler şahane, çook güzel, bi de sıcak değilmiş gibi düşünürsek on numara olacak:)))

1. Ahahahaha evet sıcak değilmiş gibi düşünmek ayrı güzel de o resimlere baktıkça ben o sıcak hala yüzüme yüzüme vuruyor sanki. :D

14. Deniz,kum,güneş bu sene ilk defa böyle bir tatil istedim🤭amma dohtor randevüleri peşimi bırakmıyordu😂

15. ''Apollon Tapınağı'nın farklı açılardan görünüşleri ve dertli dertli tapınağı izleyen çocuğum.'' şu cümleyi beğendim ve görseli de gayet güzel. İyi gezmeler. 😊👍

1. :) Çınar'ın bu tapınağı izleyen resmi benim de favorim, teşekkürler.

16. Hocam sizin sayenizde bizde gezmiş gibi olduk emeğinize sağlık

17. Tatil programı yapınca önceliği çocuklarımıza veriyoruz. Onların rahatlığı her şeyden önemli tabii. Paşanız da güzel bir tatil geçirmişe benziyor.
    Side çok güzel bir kasabamız. Umarım oraları daha detaylı gezeceğiniz tatilleriniz de olur. :)

1. İnşallah bir on sene donra kocamın Side'ye olan siniri geçerse gideriz yeniden. :)

18. Taking children on holidays always need prior planning. But once everything is sorted, it is the best memories. Thanks for sharing with us about your vacation.

1. Thank you for reading. A holiday with a child does not exactly feel like a holiday, but what can we do? :)

19. Resimlere bayıldım:) Teşekkürler bu güzel rehberlik için:)

20. Çocuklar için tatile gidiyoruz biz de amelelik yapıp dönüyoruz. Sorsan adı tatil işte... :(

1. Çocukla tatil normal zamanda yorulduğumuzun iki katına tekabul eden bir aktivite aslında, tatil değil. :D

21. Bir Antalyalı olarak her karışından keyif alıyorum ama Side'nin güzelliği de ayrıdır.

1. :) Antalyalı olmak nasıl birşeydir acaba şimdi biraz da bunu düşüneyim.

22. Bu çocuk tapınağa bakıp ne düşünmüş böyle :)

23. Bu aralar öyle tatile ihtiyacım var ki anlatamam:))) Deniz nasıl muhteşem görünüyor:)))

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.