1 Temmuz 2023

2023 Yalova

Ramazan Bayramı'nın ikinci günü müstakbel gelinimizin ailesi ile tanışmaya Yalova'ya gitmiştik.
Hem tanıştık, hem bayramlaştık, hemde kaynaştık.

Bir taşa kuş sürüsü indirdik desem yeridir. :)


Gelinimizin ailesinin kaldığı evin çevresi ve bahçesi o kadar güzel ki...
Çok güzel bir gün geçirdik hemde gözümüz gönlümüz açıldı.

Buradaki mor sümbüller mükemmeldi.
Çocuğumu da saldık kırlara o kadar mutluydu ki anlatamam.
Yine bir Çınar klasiği olarak anasına çiçek toplayıp getirdi yavrum, valla çok kibar
bir bey yetiştiriyorum bence. :)


Dönüşü de feribotla yaptık, denize nazır püfür püfür...
Gelin görmeye gidip, ruh şenliğiyle döndük.

Artık bir ayağımız Yalova'da sayılır, mütemadiyen gider havamızı alırız diye
var bir umudum. :)

32 yorum:

  1. Ahhh çok severim Yalova'yı :)

    YanıtlaSil
  2. Üç sene yaşadık Yalova'da, bende yeri ayrıdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz sakin yaşanacak bir yer gibi görünüyor gerçekten, benim iş imkanım olsa orda düşünmeden giderdim. :)

      Sil
  3. İnsanın ruhu doğada şifa buluyor gerçekten :) Ne güzel olmuş, okurken bile içim gitti. Özellikle çocuktan sonra doğal ortamlar, ormanlık yerlere daha çok merak saldık, çok iyi geliyor hepimize 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Börtü böcek sevmesem de doğanın gerçekten iyileştirici bir yanı olduğuna ikna olmaya başladım gün geçtikçe... Börtü böceğe de katlanıyoruz napalım. :)

      Sil
  4. şahane resimler, ne iyi etmişsiniz çok güzel bir gezi olmuş, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederiz efenim, valla bize de ruhen pek iyi gelen bir gezi oldu.

      Sil
  5. Yalova'ya hiç gitmedim...Gelininizin bahçesi ve doğa ne kadar güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolunuz düşerse bir değerlendirebilirsiniz, en olmadı feribota binmesi bile çok keyifli. :)

      Sil
  6. Yalova'yı sevenlerdenim. Bu tür ziyaretlerde Rabbim tamamına erdirsin derler, değil mi:) O halde çiftimiz ve elbette aileleri çok mutlu olsunlar ve tamamına ersinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederiz efendim, inşallah hayırlısı ile nihayete erdirelim. :)

      Sil
  7. Çocukların doğayla iç içe olması çok güzel. Çiçekler de harikaymış, bayıldım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuğum tam olarak babası kılıklı ve doğa düşkünü... Köyden geri gelmek istemiyor. :D

      Sil
  8. Toprağa da bassaydınız elektriği de atardınız vücuttan :)

    YanıtlaSil
  9. Yalova'yı pek severiz. Çocukluğumun bir kısmı orada geçti. Gelininizin de bahçesi güzelmiş. Allah tamamına erdirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluk geçirmek için gerçekten de çok güzel bir yer... Güzel dilekleriniz için de teşekkür ederiz. :)

      Sil
  10. oooo güzelmiş gezi sevindim :)

    YanıtlaSil
  11. Yalovalı bir tanıdığım var oraları çok övüyor bir gün görmek bana da nasip olur inşallah. Ben Karadenizliyim ama bırak turları filan sandala bile hiç binmedim sanki deniz beni tutar hissi var hep tabii utanarak yazıyorum yüzmeyi de pek bilmiyorum (Nasıl Karadenizli demeyin) haliyle kötü ihtimalleri düşünmeden edemiyorum. Feribot kısmını okurken kendimi düşündüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Karadenizli olarak bende yüzme bilmiyorum çünkü ayağım yere değmediği an kendi kendimi boğuyorum acayip bir su korkum var. :D
      Sandal falan seni tutabilir büyük olan araçlar daha az salladığı için rahatsız olmazsın feribot güvenli alan bence. :)

      Sil
  12. Yalova'ya hiç gitmedim. Çiçeklere bayıldım, insanın içi açılıyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalova'ya benimde ilk gidişimdi ama tatlı bir yer sevdim. :)

      Sil
  13. Kocaman olmuş Çınar Bey maşllh :)

    YanıtlaSil
  14. Yalova'ya gitmişliğim çoktur. Güzeldir oralar. :)
    Genç çifti ve aileleri kutluyorum. Mutluluklar diliyorum onlara.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.