21 Temmuz 2023

Applesodaa Art Craft #7

 Selam size çiçeklerim böceklerim,

Durdum durdum duramadım bakın ne yaptım.

Bizim evde bir adet kalp kalbe çiçeği vardı ve uzadıkça uzayıp yerlerde sürünüyordu.

Sonra instagramda gezerken bir fikir gördüm ve dedim ki ben neden yapmayayım.

Önce çiçeğin durduğu askılığı değiştirip salon salomanje bir genişlik sağladım kendisine...

Aradım taradım bir tel bulamayınca evdeki askılığa kıydım.

Gücümün kuvvetimin yettiğince eğip büktüm.

Ve taa daaa....

Baya da güzel oldu. Do it yourself deyince de ben canım. :)

Kapanışta da kem gözlüleri tehdit etmeyi unutmuyoruz.

O zaman alırım bi maşallahınızı.

Adios.

34 yorum:

  1. Maşallah maşallah :) Çok da güzel olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Valla olmuş... eline sağlık,

    Kırkbir(buçuk)kere Maşallah!:)

    YanıtlaSil
  3. Çokkkkk güzel olmuş. Eline, fikrine sağlık. Maşallah suphanallah 🧿🧿😊

    YanıtlaSil
  4. Maşallah :) sarmaşıklarla vitrinin üzerini süslerdi annem, şimdi adını bilmediğim fakat uzayıp giden hoş bir salon bitkimiz var, ip bağlayıp odanın duvarını işgal eden sevimsiz petek borularını kapatayım diyordum ben de.Bu fikri aldım cebime koydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Petek borularına sardırmak da güzel fikir, yaparsanız bize de bir resim atıverin. :)

      Sil
  5. Ay sonuç güzelse bende canım yoksa cancığa bağlarım.eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım tek kelimeyle.. bravo sana ve maşallah :))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yapmışsınız. Ellerinize sağlık ! Ve tabii ki maşallah heheh

    YanıtlaSil
  8. maşallah maşallah inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Nefis olmuş. Maşallah :)

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi bir fikir, oldukça güzel görünüyor. Eline sağlık. :))

    YanıtlaSil
  11. ay maşallah tabi şahane şeyler yapmışsın eline sağlık, bravo:)

    YanıtlaSil
  12. On parmağında on marifet dedikleri, maaşallah 😘 Böyle üretken insanlara hayranım ben ya, harikasın ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ayyy ne güzel övgüler, içim bir hoş oldu. ❤️❤️❤️

      Sil
  13. Maşallah :) Yoksa yeni bir kariyer mi :)

    YanıtlaSil
  14. Çook güzel olmuş, hem de derlenip toplanmış elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi güzel derlenip toplandı, salkım saçak da nereye kadar canım. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.