30 Eylül 2023

30- En son dinlediğin podcast nedir?

O kadar bilmiyorum ki podcast nedir, nasıl dinlenir??

Bu dünyadan bihaber yuvarlanıp gidiyorum. 
Kötü bir dinleyici değilim ama çok iyi bir konuşmacıyımdır. Acaba ben mi podcast kaydetseydim?
Kafamda deli sorular....

Ve hayırlısı ile bir çelıncın daha sonuna geldik dostlarım, ben yazmak
konusunda ne kadar sebat edersem edeyim, sizin güzel yorumlarınız olmasa yarı yolda
bu işin peşini bırakabilirdim.

Destekleyici yorumlarınız için hepinizi kocaman kucaklarım.
Olmasaydınız olmazdık. :)

34 yorum:

  1. podcast konusunda aynı durumdayız demek:)
    Evet sonunda bitti, zormuş her gün yazmaya zorlanmak. Eline sağlık, hepsine yorum bırakamasam da okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende tüm yazılarınızı severek okudum. Herkes de podcast dinlemek zorunda mı efenim bilemedim.

      Sil
  2. O zaman sen podcast yapmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de şey dermişsin tamam podcast yap dedik de arada da bir sus beh. :D

      Sil
  3. En son "Ortamlarda Satılacak Bilgi" adlı kanaldan -Yürümenin Felsefesi- adlı podcasti dinledim.

    Eğer konuşmayı seviyorsanız, neden olmasın ? Deneyin. Denemekten ne çıkar? Bakarsınız geri dönüşleri güzel olur. İyiki dersiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarda bu podcasttan pek bahsedilmiş en azından bir bölüm bakacağım. :)

      Sil
  4. sanırım bloggerlar olarak (en azından ben kendim) biraz tutucu, az biraz eskiciyiz. ben geçen kış farkına vardım. doğrusu sağda solda duyuyor ama "popüler şeylerin izdihamından" daima kaçan kişi olarak yanına hiç yaklaşmamıştım. ama tanıyınca sevdim. yine de tvde belgesel, haber, yarışma programlarını seçengiller gibi podcastleri de seçerek ve severek dinliyorum. özellikle yürüyüş yaparken dinlemek müthiş faydalı oluyor. araba kullanırken hiç denemedim ama.
    son tahlilde benim spotfy podcast top 5'imi aşağıya bırakıyorum.
    belkim faydası olur. hani diyorum bilgi paylaşıldıkça.... :)

    1- nilay örrnelk - nasıl olunur
    2- evrim kuran - 3+3
    3- beyhan budak - kendine iyi davran
    4- tedx istanbul
    5- ilk sayfası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok popüler olan şeylerden koşarak kaçasım geliyor benimde nedense, bu podcast dünyalarına niye ısınamadığım ise tam bir muamma diyeceğim ama yalan söylemiş olurum. :) Çünkü bir kere açıp denemedim bile, o nedenle hepsini not aldım. Hepsinden birer podcast dinleyeceğim kim bilir belki bende sevdiğim şeyler bulurum ve bu güzel önerileriniz için çok teşekkürler efenim. :)

      Sil
  5. İngilizceyi geliştirme için temel seviye podcast dinlemiştim, faydasını gördüm, bir iki bu içerikte yeni podcastler buldum ve fırsat bulunca onlara yöneleceğim. Bunun dışında ilgimi çeken podcastler bulamadım haliyle bu dünyaya giriş yapamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizce geliştirme podcastinden bende alırım bir dal efenim, ihtiyacım var. :)

      Sil
    2. çok kapsamlı bir site bu , ben podcast sayfasının linkini bırakayım, sen ihtiyacına göre değerlendir. Bu podcastlari dinledim ben.

      https://learnenglish.britishcouncil.org/general-english/audio-series/podcasts


      instada ingilizce öğretmeni olan birinin tavsiye listesinden ama henüz ne nedir diye bakıp değerlendiremedim aşağıdakini,

      https://thinkinginenglish.blog/podcasts/

      faydası olur umarım :)

      Sil
    3. Ayy süpersiniz ben ikisini de inceleyeyim. :) Çok teşekkür ederim, çok makbule geçti.

      Sil
  6. Sen de bendensin. Dinlemeyi pek sevmem zaten, okumayı severim. Dinlerken yoruluyorum adeta. :) Konuşmayı da pek sevmem, yazmak güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlemek konusunda da iyiyim ama okumak ve de özellikle konuşmak çok daha iyi olduğum alanlar.
      Tüm gün hiç susmadan konuşabilecek kapasiteye sahibim. :D

      Sil
  7. Geçem sonbahar başlamıştım podcast işine. Hastalanınca iki bölümde kaldı. Ne hevesliydim halbuki .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte bir daha başlarız efenim, üzülmeyin rica ediciiim. :)

      Sil
  8. valla sektirmeden yazdın sahiden de :)

    YanıtlaSil
  9. Vallahi ben de bilmiyorum. Bari sizin yorumlarınızı takip edip seçeyim ben de. :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel oldu çelınc , herkes yazdı ben de okudum, genelde okuyacak yazı bulamıyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Valla hem güzel yazdık hem güzel okuduk, arada bir yapalım güzel oluyor.

      Sil
  11. Podcast kesitleri dinlemiştim ama henüz bunun için özel bir vakit ayırmıyorum.
    Bence iyi bir yazı serisi oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken sıkılmadıysanız en ala zira ben bir ara ayy yetişemeyrum oldum. :D

      Sil
  12. Ortamlarda Satılacak Bilgi'yi tavsiye ederim,baya iyi.

    YanıtlaSil
  13. Podcast hiç dinlemedim hiç ilgimi çekmiyor ama sesli kitap çok fazla dinliyorum, hemen hemen her gün dinlemeye çalışıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesli kitap dünyasına yeniden bende giriş yaptım. Güzel gidiyor bayağı dinliyorum bende. :)

      Sil
  14. https://open.spotify.com/show/2z06Tq7zuqX3vVwaEZqlFe
    Bir süredir dinliyorum, güldürürken düşündürüyor ama çoluk çocukla dinlenmez :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da not aldım dinleyeceğim, çocukla oyun oynamak dışında yapılabilen bir iş bilmiyorum ben. :D

      Sil
  15. Bende podcast dinlemiyorum. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  16. Ay lütfen sen yap bi tane :) Buraya yazdığın gibi konuşsan tatlı tatlı ohh ne dinlerim :) Sen bunu ciddi bir şekilde düşün ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adını da şey koyayım "Ne konuştuk be canım." ben ve keyfimin kahyası birlikte. :D Gaza geliyorum yapmayın.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.