26 Kasım 2017

38. Gün: Kışı her şeyiyle seviyorum!...

 Kış mevsiminde doğduğumdan mıdır bilmem ama en çok kışı severim. Keyfini çıkara çıkara yaşarım mevsimi...

 Soğuk havaları, kıyafetleri kat kat giyinmeyi, kalın kabanları-montları, atkıları-bereleri, eldivenleri seviyorum.

 Soğuk kış gecelerinde üzerimde bir battaniye ile koltuğa kıvrılıp kitap okumayı, televizyon izlemeyi seviyorum.

 Kestane kebapları, "bozaaaaaaa" seslerini, boza-leblebi, salep-tarçın ikililerini seviyorum.

 Dışarı çıktığımda üşümeyi seviyorum. Yağmuru izlemeyi, karda yürümeyi seviyorum.

 Erkenden kararan havaları, sabahları dışarıda kimselerin olmayışını, sokakların kedilere köpeklere kalmasını seviyorum.

 Sıcak çikolatalı kahveyi, uzun kış akşamlarını seviyorum...

 Havaların soğumasıyla beraber sıcak içeceklere sarılmamızı seviyorum.

 Bir fincan kahveyi elimde tutarak ellerimi ısıtmayı seviyorum.

 Kırmızıları-kahveleri, tarçınları-hardalları, yeşilin bin bir tonu ile kış renklerini seviyorum.

 Eh tabi mevsimin zorlukları yok değil, dışarıda kalan insanlar, sokak hayvanları; bir yandan kış gelsin artık derken bir yandan da buruk bir hüzne tutuluyorum.

 Her güzel şeyin bir zorluğu var elbette, ne zaman kış gelsin artık desem içimdeki bu buruk hüznü bu sevdanın zorluğu olarak görüyorum.

 Güzel bir kış geçirmeniz dileğiyle, Applesodaa.

10 yorum:

  1. Tüm maddelere katılıyorum, iyi ki kış geldi :))

    YanıtlaSil
  2. Ahahhaa
    Başlığını "38 kişiyi herşeyiyle seviyorum" diye okuyarak gelen bir adet Sibelynka saygılar sunar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yoruma da yarı güldüm :)))

      Sil
    2. :))) yarı güldüm yarı gülmedim gibi olmuş.

      *ayrı

      ay burda bi'şey var :)))

      Sil
    3. Ahahahaaaa çok güldüm ya Sibelynka. :D

      Sil
  3. kesinlikle ben de sıcaktan hoşlanan biri değilim... ama şort giymek ve denize girmek tüm dengeleri alt-üst edip, beni yazcı yapıyor. sizınla diyılım! :)

    YanıtlaSil
  4. bu ilişki yürümez ben baştan söyleyeyim ben yaz insanıyım Shee. Ama senin için kışı sevmeni görmezden gelip soğuğa katlanacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin için yazın bunaltıcı sıcaklarına katlanırım, yeter ki gönüller bir olsun Lady'm. :D

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.