8 Mart 2022

Pera Palas meselesi...


Bir Pera Palas meselesi aldı yürüdü. Bende kendi fikrimi belirtmek istedim.

Hazal Kaya severim, hem yaşıt oluşumuz, hem anne oluşumuzdan ötürü kendimce bir sıcaklık hissediyorum.

Ayrıca katıldığı bazı programlarda samimiyetini görmek de mümkün, en son İbrahim Selim'le Gece Yarısı'na konuk olduğu programı izlemiştim ve gerçekten çok samimi geliyor bana kendisi.

Pera Palas yayınlandığı akşam üç bölüm izlemiştim. Henüz devamını izlemedim. Kaldı ki ben Hazal'a yine bayıldım. Özellikle oyuncu olmasının yanı sıra o kadar eğitim alıp kendi sesi ile şarkı söylemesi o sahne performanslarına ayrıca bayıldım.

Hemen akabinde Ahmet Hakan köşesinde şu satırlara yer verdi: 

"HAZAL KAYA’NIN OYUNCULUĞUNDAN NEFRETİMİN 5 SEBEBİ

- BİR: Çok aşırı bir zorlamayla doğal olmaya çalışıyor.

- İKİ: Büyük oynayarak iyi oyuncu olacağını sanıyor.

- ÜÇ: Gözlerine ve yüzüne ifade yüklemesini bilmiyor.

- DÖRT: Sahne ne olursa olsun hep şımarık kız çocuğu modunda.

- BEŞ: Hiç bitmeyen, hiç tükenmeyen bir yapmacıklık var oyunculuğunda."

Gerçekten eleştiri var eleştiri var.  Nefret nedir ya? Üstüne üstlük bazı kısımlar gerçekten eleştiri bile denilemeyecek bir amiyanelikle dile getirilmiş. Kaldı ki kendisi bu kadar büyük eleştirebilecek bir oyunculuk alt yapısına da sahip değil kanımca.

Hazal Kaya da üstte gördüğünüz şu resim ile eleştiriye karşılık verdi. Böyle bir üsluba böyle bir karşılık güzel olmuş bence ben beğendim. Hemcinsimdir kendisi ezdirecek değilim.

Ahmet Hakan bir miktar uslüp ve terbiye öğrenmeli diye düşünüyorum.

Oh verdim veriştirdim rahatladım.

Dağılalım.

12 yorum:

  1. pera palas film sanıyordum dizi miymiş, izleyim hemen saol, hazal kaya tatliş tabii, o sanki biraz kendini oynayanlardan gibi geliyor bana rollerinde, bazı oyuncular öyle oluyor, hangi rol olursa olsun kendini oynuyor, biz sevdiğimiz için bu durum hoşumuza gidiyor, bazı oyuncular ise role iyi girip kendini unutturuyor, örnekse meryl streep böyle, anthony hopkins böyle, hazal gibi olanlara örnek ise hımm richard gere gibi, ama olar star olur, hazal kaya da star. ahmet hakan çok sinir biri evet yaa o da böyle bir yol tutturmuş, dedikodu yazarı mode on :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pera Palas dizi tabisi Deep. Hazal için ne demek istediğini anladım, yine de sevdiğim için sanırım benim gözüme çok batmıyor.
      Ahmet Hakan'ı hiç sevmem zaten de aynen dedikodu yazarı gibi oldu iyice.

      Sil
  2. Verdim veriştirdim rahatladım :)

    YanıtlaSil
  3. Ooo ortalık karışmış. Sana uğramadan önce Ankara Postası'na uğramıştım. Uğramasan dizi hakkında fikrim olmayacaktı. A. Hakan'ın yazılarını takip etmiyorum. Ama görüş belirtirken, eleştirirken daha seviyeli olmasını beklerdim. Oyuncuyu düşman bellemiş sanki. Reklam mı yapıyor acaba diyeceğim ama bu kadar da olmaz bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende takip etmiyorum bu adamı ama sosyal medyada sürekli konu gözüme girince bir baktım ne demiş diye.
      Demez olsaymış, çok seviyesiz geldi bana yazdıkları.

      Sil
  4. mutlu, başarılı olmamızı -olmalarını- isteyen çok çok az insan kaldı dünyada bu çağda :) çocukça bir eleştiri olmuş ben gördüğümde komedi olarak yayımladıklarına emindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ne için yayınlamışlar ama çocukça bile denmeyecek kadar yersiz olmuş bence, eleştiri demek asla bu değil.
      "Kötü gününde herkes yanında olur, sen seninle gülebilecek birini bulabilir misin?" minvalinde bir söz varya çok haklı, kimse kimsenin başarısına sevinemiyor, ne acayip insanlar olduk.

      Sil
  5. Dizi pek ilgimi çekmedi. Selahattin Paşalı'nın sahnelerini hızlı hızlı izlemeyi düşünüyorum :-) Oyuncunun oyunculuğunu beğenmeyebilirsin ama nefret çok ağır bir kelime olmuş. Bir oyuncunun performansına gelene kadar nefret edilecek o kadar çok şey var ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya neler var neler nefret edecek, gündeme gelmek için gündemde ne varsa taş atıyor adam.
      Selahattin Paşalı da izlenmeyecek gibi değil İbrahim Selim'in geçen haftaki konuğuydu izledim, doydum. :D

      Sil
  6. Üyeliğim olmadığı için diziyi izlemedim. Performanslar hakkında bilgim yok. Bu eleştiri çok gündemde olduğu için bildiğim bir eleştiriydi ve gerçekten eleştiri var eleştiri var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani herşeyin bir üslubu var diye düşünüyorum gerçekten, bir koca dizi hakkında hiçbirşey yazmayıp kalkıp başrolü yerden yere vurmak da bana çok iyi niyet barındıran bir durum gibi görnmedi.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.