10 Mart 2022

2022'de ikinci tur kitap alışverişleri...

 

Geçen gün çok sıkıcı bir toplantıda sıkıştım kaldım. Konuşmuyorum sadece dinleyiciyim aslında ama çıkamıyorum da toplantıdan... Böyle zamanlarda ne var ne yok diye kitap sitelerini gezmek alışkanlık oldu bende, yine gidip bir bakayım neler varmış derken baktım ki üç posta sipariş vermişim...

Elimin de ayarı yok, aldıkça alıyorum valla... Allah affetsin, kredi kartımın ekstresi affedilecek gibi değil...

Neyse şimdi maddiyatı bırakalım, bir daha mı geleceğiz bu dünyaya yahu. Resimde gördüğünüz sol taraf Amazon, sağ taraf İlknokta sitelerinden yaptığım alışverişler ilginç bir şekilde her iki sipariş de ertesi gün kapımdaydı. :)

Evelyn Hugo'nun Yedi Kocası ve Evelyn Hardcastle'nin Yedi Ölümü uzun süredir takibimde olan kitaplardı, Amazon'da fiyatları istediğim aralıklarda bulunca hiç kaçırmak istemedim. Yalnız bizde Hürmüz bunlarda Evelyn gibi bir düşünceye kapıldım, yedi sayısı da gözden kaçacak gibi değil.

Sağ tarafta ise sürekli bookstagram hesaplarında gördüğüm için merak ettiğim Erin Watt'ın Royal serisi var, çok bir beklentim yok çıtır çerez kafa yormayan okumalar yapmak için aldım. Yasak Aşkın Kanıtı indirimdeydi, kapağı da hoşuma gitti. Kargo parası ödemek yerine kitap alırım diye düşünerek de Mehmet Özkan Şüküran'ın şiir kitaplarından oluşan ikili bir setini aldım, yazarla ilk tanışmam olacak heyecanlıyım.


Evet, bu kısım da BKM alışverişim, Okuoku sitesi Kitapsepeti'ne satıldıktan sonra sadık yarim BKM oldu. Genelde siparişleri geç yolluyorlar ama üçüncü gün kapımdaydı bende şaşırdım. Martı Yayınları'nda ciddi bir indirim vardı.

Markus Zusak'ın üçlü setini 20 TL'ye, Ya Yarın Yoksa'yı da 35 TL'ye aldım. Geri kalan kitapların fiyatları 8 ila 12 TL arasında değişiyordu. Oldukça kârlı bir alışveriş oldu diyebilirim.

Genel olarak indirimde olanları gezdim, yorumlara va arka kapak yazılarına göre seçim yaptım. Umuyorum ki güzel vakitler geçireceğim her biri ile...

Eee içlerinde okuduklarınız, sevdikleriniz, sevmedikleriniz yahut merak ettikleriniz var mı?
Bu konunun bir kritiğini yapalım diyorum.

Sevgiler.

18 yorum:

  1. iyi okumalar, kitaplar çok güzel görünüyorlar bir de arkada bulunan bitki çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yaşatabildiğim tek bitki desem inanır mısın? :D
      Hiç bakım istemiyor Allahtan. :D :D :D

      Sil
  2. Ben de bugün aynı şekilde boş bir vaktimde bir baktım idefixten sipariş vermişim :D Hepsi çok güzeller keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte nasıl oluyorsa oluyor bir şekilde bir bakıyorsun alıvermişsin birşeyler. :D

      Sil
  3. Çıtır çerez kafa yormayan kitapları sevecek misin bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi bakalım yorumları da pek iyiydi ama emin olamıyorum. :)

      Sil
  4. Off çok güzel görünüyor hepsi. Hiçbirini okumadım açıkçası. Okul için klasik kitapları okumak zorundayım bu sıralar... Size keyifli okumalar diliyorum...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Sürekli klasik okursam çok sıkılıyorum, aralarda okuduğumda çok keyif alıyorum.
      Bende size keyifli okumalar dilerim.

      Sil
  5. bikaç zuzak okudum, iyiydi, armentrout okuycam ben de, diğerlerini bilemedim, sen okuyup yazınca bakarım, kitap almak ne zevkli yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zusak ilk deneyim olacak benim için, Armentrout çok okudum seviyorum.
      Kitap almak çok ama çok sevkli. :)

      Sil
  6. Toplantıları harika değerlendirmişsin. Kitaplar içinde Cibran Ermiş ve Zusak'ın kitapları bildik. Zusak'ın setinin fiyatını okuduktan sonra ben kaça almışım diye merak edip baktım. Aşağı yukarı 4 yıl önce üçüne 36 Tl vermişim. Gerçekten bu enflasyona rağmen çok iyi fiyata almışsın. Keyifli okumalar olsun. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de toplantıyı süper değerlendirdim. :)
      Sürekli takip edince gerçekten çok iyi indirimlere denk gelinebiliyor. Yaşasın indirimli kitap kampanyaları. :)

      Sil
  7. off çok güzel görünüyorlar, keyifle oku ki :D

    YanıtlaSil
  8. Hepsi güzel görünüyor, keyifli okumalar. Benimde kitap alışverişi yapmam lazım ama bir türlü ne alsam bilemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu aralar düsturum indirimde ne var almak. :D
      Bir de arada görüp beğendikçe not aldığım kitapların olduğu bir listem var elinin altında böyle bir liste olması çok iyi oluyor.

      Sil
  9. Evelyn Hugo'nun Yedi Kocası ve Evelyn Hardcastle'nin Yedi Ölümü'nü ben aynı kitap sanıyordum. Sevgili Okuma Günlüğüm farklı kitaplar olduğunu yazınca öğrenmiştim :-)))

    Benim Çılgın Tombul Günlüğüm'ün dizisi var. Eleştirileri iyi olduğu için izleme listemde ama kitabı nasıl bilmiyorum.

    Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peşpeşe iki Evelyn'li kitap çıkınca bende düşmüştüm peşine ama hiç de inmemişti fiyatları ya..

      Diziyi biliyorum izlemedim ama okumayı hep daha çok sevmişimdir.

      Teşekkürler. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.