13 Haziran 2022

"Özgüven, üzerinde taşıyabileceğin her şeyden daha çekicidir."

demiş Sophia Christina Amoruso "Patronkız" isimli kitabında.

Kendisi eBay'de açtığı Nasty Gal isimli hesabında ikinci el dükkanlardan alıp üzerinde
düzeltmeler yaptığı kıyafetleri yeniden satıyordu.

Nasty Gal ismini markalaştıran Amoruso'nun şirketi 2016 yılında Bohoo Grup'a 20 milyon dolara
satıldı. Ayrıca bu kitap Girlboss ismiyle Netflix tarafından Türkiye'de yayına sunulan
ilk orjinal içerik grubunda dizi olarak yer alıyordu.

Kendisi eğer iş kurmak istiyorsanız ilham almak için doğru bir kişi denilebilir.
Marka olma yolunda azmetmeden önce kendisinin pek de imrenilecek bir hayatı yoktu.
Ama bazen çok doğru anda küçücük birşey yapmak insanın hayatını değiştirebiliyor.

Sevgiler.

Not: Pazartesileri alıntı günü ilan ettim. Ne dersiniz, nasıl gidiyor?

30 yorum:

  1. Güzel gidiyor pazartesi iş yoğunluk çayı yeni demledik çökmesini bekliyoruz. :) Sizin nasıl gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim bu hafta tatilde güzel gitti ama haftaya bana bir daha sorun. Tatil dönüşü kaosu beni bekler. :)

      Sil
    2. O sendromu biliyorum :) Tatilden sosnra iş ığğğğ :)

      Sil
    3. Tam olarak ığğğğğ valla katılıyorum. :)

      Sil
  2. Yaratıcılık artı internet kadını nerelere getirmiş, üzerine bir de kitap mı yazmış? Dizi tüm bunların üstüne kaymak olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi kadın bir şey yapmış her türlü de onun kaymağını yemiş ben bunu anladım. Büyüyünce bu kadın olmak istiyorum. :)

      Sil
  3. Diziyi izledim, bazı kısımları çok ilham vericiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevmiştim, ergenden hallice denecek ilk gençlik yaşları için inanılmaz bir başarı.

      Sil
  4. Girl Boss' u Netflix de izlemiştim geçen sene, girişimcilik ve ilham vermesi açısından çok iyi dizi bence :)
    Pazartesi sakin bir giriş yaptım haftaya, blog yorumları yaparak günüme devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yazın hoşuma gitti nedense :)
    Ayakkabılar da güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabılarım çok janjanlı valla, ama birşeye uydurmak çok zor. :)
      Hoşunuza gitmesi hoşumuza gider efenim. :)

      Sil
  6. Kendime evrenden bir mesajdı sanki bu yazın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman doğru zamanda doğru yerde bu mesaja vesile olduğuma sevindim. :)

      Sil
  7. tenk yuuu, iyi gidiyoring :) yani fotideki ayak giysisini ordan mı aldııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ordan almaya vallahi param yetmez, ben dizisini izleyip, kitabını okumuştum. :)

      Sil
  8. tenk yuuu, iyi gidiyoring :) yani fotideki ayak elbisesini ordan mı aldıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ordan almaya vallahi param yetmez, ben dizisini izleyip, kitabını okumuştum. :)

      Sil
  9. Alıntı gününü tuttum ben :) Güzel alıntılar yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  10. Iti haftalar canim.Alinti gunu fikri harika. Merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. Kitap keşfim bahsetmişti kitabından yanlış hatırlamıyorsam, güzelmiş, dizisini de merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kitap da dizi de güzeldi. Keyifli zaman geçirmek için öneririm. :)

      Sil
  12. Pazartesi yazısını pazar okuyacak kadar yoğun geçti bu hafta. :)

    YanıtlaSil
  13. Alıntı günlerini sevdim. Etkileyici bir başlıktan sonra "demiş ..." diye devamının gelmesi hoşuma gitti. Devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.