7 Haziran 2022

Durum Raporu: Tatile gitmeden önce son çıkış.

Bu sabah en çok istediğim şey homofis olmaktı belki de... Ama maalesef ofisteyim. Olsun napalım.

Bu aralar günler nasıl sona eriyor ben hiç bilmiyorum. Bir bakmışım ki akşam olmuş... Tabii bunda şu anda çiş bırakma eğitiminde olmamız büyük etken.

Tam dedim ki tatile gidip geleyim de tuvalet eğitimine öyle başlayayım. Ama annem işte... Bir gün işten geldim ki Çınar'da bez yok. Tüm gün bez takmamanın verdiği rahatlığa alışan evladım paşam da artık bez takmayı reddedince zorunlu çiş eğitimimiz başladı.

Trajikomik olan kısımlar ise aşağıdaki gibidir.

    -Çiş eğitiminin üçüncü gününe tekabül eden gün Ankara'ya erkek kardeşimin yemin törenine gideceğiz.
    -Elimde kalan bezleri ay ben ne yapayım?

Ankara'ya gidiş ve dönüşümüz tuvaletlerde geçti desem yeridir. Saatte bir çiş molası ile beraber bende de tükenmişlik sendromları baş gösterdi.

Ankara işi ise ayrı trajikomik, kardeşimin kız arkadaşı da bizimle yemin törenine geleceğini bildirdi. Okey dedik, tamam biz zaten gidiyoruz seni de götürürüz. Kızın Ankara'ya gittiğinden ailesinin haberi yok. Kaldı ki vardık Ankara'ya demez mi akşam saat altıda evde olmam lazım. Iııı, eee, şey kızı oracıkta paralamadığım için lütfen beni bir tebrik edin.

Dönüş yolunda da her yarım saatte bir kardeşim kız arkadaşını arıyor. Sürekli bir telefon trafiği, günde bir kez ya aranıp ya aranmayan annemin ise zoruna gitti biraz bu durum ama neylersin işte... Besle büyüt danayı, tanımasın anayı.

Hadi onu atlattık döndük eve, bu sefer kocamın yeni yapılan dişi ağrımaya başladı. Ağrı kesici falan da fayda etmiyor. Cumartesi günü tam altı kez Çınar'ı yıkamışım, yerlerden temizlediğim çiş ve kakanın haddi hesabı yok. Tuvalet için ikna çabalarında tükenmişim. Akşam kocam da gelip mızmızlanmaya başlamaz mı?! Tam o an cinnete beş kalaydı arkadaşlar...

Üçüncü sayfa haberlerine manşet olacaktım.

Durdum şöyle bir baktım da bayağı bir sabretmişim yahu. Kaldı ki ben sabırsızlığı ile tanınan bir insan olarak bu yönümü iyi geliştirmişim ne dersiniz?

Şu tatili de atlatsaydık bir... Valla tatil artık benim için keyif alınacak birşey değil, bir an önce atlatılacak birşeye dönüştü, yanında keyif de alırsam ne âlâ... Beklentiyi sıfırda tutunca herşey daha iyi gelişiyor. Çocuklu iki tatilden sonra benim anladığım budur.

Doktorumun güneş yüzü görmeyeceksin uyarılarından sonra nasıl olacak onu da bilmiyorum ama olacak bir şekilde ben bu tatili ocak ayında almıştım ne bileyim bana güneş yasağı geleceğini...

Ay valla ben içimi buralara döktüm bir rahatladım, o zaman bana hayırlı başarılar.

24 yorum:

  1. A hahahahhaha.. ya cidden çok tatlı yazıyorsun, seninle her duyguya girip çıkıyorum yazıda :)))) Ve evet kardeşinin kız arkadaşı da biraz tuhafmış!! Millet senin uşağın mı, evine giriş çıkış saatlerini takip edicek, pes. Ah bir de telefonla arama meselesi tüy dikmiş annenin yanında :(
    Tuvalet eğitiminde başarılar canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efenim, o sizin tatlılığınız. :)
      Vallahi görümcelik damarlarımı kabartıyor bu kız, annemin de kaynanalık damarları kabarıyor olabilir. :D
      Tuvalet eğitimi kanayan yaram.

      Sil
  2. Tuvalet eğitimi için yaz ayları kazalı belalı olsa bile en uygun zamandır yine de gülüm,dediğin gibi o kazaların arkası kesilmiyor bazen kalben kolaylıklar diliyorum,tatilden sonraya mı ertelesen bilemedim zaten bu eğitim çok stresli olabiliyor benim 3 çocuğumun da eğitimi birbirine benzemedi örneğin kimisi ''anne bu bezi al artık takmak istemiyorum'' deyip bezden bir günde kurtuldu kimisi tuvalete gitmek yerine evin en saklı köşelerini kullanmayı tercih etti kimisi de çok zorlandı ama her halükarda anneler için zorlu bir süreç bırak tatilden sonra yaparsın ,kolaylıklar ve çok çok huzurlu bir tatil diliyorum sana ve ailene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki biraz ortaya karışık devam ediyor. Çişi canı isterse söylüyor istemezse tenha bir köşe buluyor. Kakayı zaten daha tuvalete yapmaya ikna edemedik.
      Keşke keşke bende isterdim bırakmak ama artık bez taktırmıyor kendine, yola çıkıldı bi kere napalım bu sene de böyle sürüneceğim varmış.

      Sil
  3. Tabağın deseni ne güzelmiş öyle. :)
    Bayağı olaylı geçmiş günlerin, Allah sabır versin. :) Biz çocuk yokken tatil yapamıyoruz, çocuk olsa da bir şey değişmeyecek demek. Tatil ancak memlekete gidip gezmek o kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara da tabaklara takmıştım kafayı ama o dönem çabuk bitti neyse ki. :) Vallahi çocuk yokken imkan buldukça çıkın çıkın gezin sonra çok aranıyor o günler, ahhh o günler. Efkarlandım.

      Sil
  4. Tuvalet eğitimi zorlu bir süreç. Allah kolaylık versin. Benim yeğenim de şu sıralar tuvalet eğitiminde. Büyük tuvaletini yapmak büyük bir travmaya dönüşüyor çocuklarda. Bizimki büyük tuvaleti geldiğinde ''yandım ben yandııımmm'' diye diye ortalarda dolanıyor. :) İşin komiği bu sözleri dilimize dolandı, her ortamda kullanıyoruz. :) Neyse ki bitmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ahahahahaha ya ne tatlıymış. Biz daha büyük tuvaleti yapma aşamasına gelemedik. Hakkımızda hayırlısı bakalım biz ne yapıcaz.

      Sil
  5. Allah kolaylık versin. Tabak tam benlik diyetlik yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyette değilim ama sağlıklı beslenmeyi severim. :D Teşekkür ederim.

      Sil
  6. ha haaa o zaman sana gölgeli klimalı çişli bir tatil geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da nasıl olacaksa artık. :) Çişli kesin ama gölge ve klimadan emin değilim.

      Sil
  7. Allah kolaylık versin annelik zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz da babalara yüklenip babalık zor demek istediğim günlerdeyim inan ki. :D Ama napalım başa gelen çekilir.

      Sil
  8. Ben de kızıma tuvalet eğitimi vereceğim. Okulların tatil olmasını bekliyorum. Ben de pek sabırlı değilimdir. Şimdiden inşallah çabuk öğrenir diye dualara başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman şimdiden hayırlı başarılar bol sabırlar diliyorum. 🙈🙈

      Sil
  9. Pepe'nin bir şarkısı vardı tuvalet eğitimiyle ilgili bir dönem dilime takılmıştı. Çınara dinletsen faydası olur mu ki? Her çocuğun farklı yaklaşımı var. Benimkine tuvalette sazlı sözlü türküler dinletirdim bırakıverirdi ;)) Küçük olanı yaptırma inadını böyle aştım.
    Tatilde seni zor günler bekliyor. Güneşten korunmayı nasıl başaracaksın zor vallahi. Sana da eşine de kolaylıklar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 faktör ve ben ölümüne kanka takılıyoruz şu an güneşten tek korunmam bu şekilde. 🙈🙈 Pepenin şarkısını bir deneyeyim ya ben bilmiyordum.

      Sil
  10. Tuvalet eğitimi gerçekten zorlu bir zaman dilimi, ALLAH kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  11. Ay valla bravo, gerçekten iyi sabretmişsiniz, geldi mi nasıl da her şey üst üste gelir, geçmiş olsun inşallah tatiliniz güzel geçer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tatil de bu sabah itibariyle yağmurlu geçiyor biraz zorladı bizi.

      Sil
  12. Beklentisiz daha mutlu olunuyor bence de.ahh ah zor zamanların,daha sabırlı hallerine de şahit olacaksın.Farketmesek de çitileye çitileye büyütüyor hayat bizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şekilde büyütüyor değil mi? Çok doğru yerden söylemişsin vallahi. Bakalım seneye neler olacak.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.