21 Haziran 2022

Durum Raporu: Tatilden dönüş çilesi...

Evet sevgili dostlar bir şekilde tatil bitti bizde döndük. Döndük ama nasıl döndük, herkesin aklı hala tatilde. Seneye on günlük gidelim diyoruz inşallah bütçemiz elverirse, çünkü bu tatil kimseyi kesmedi.

Gerçi benim tek tatil planım bu değil o sebeple bilemedim. Daha yeni döndük ama Kurban Bayramını geçirmek için eşimin ailesinin göl manzaralı yeni yapılan yayla evine gideceğiz. Asıl tatil Çınar'ı babaannesine satar satmaz başlayacak benim için. :)

Tatilimizde çocuklarla ne kadar olabilirse o kadar iyiydi. Kimse güneş yanığı olmadı. Kimse hasta olmadı. Çocuklar bol bol havuza ve denize girip yorgunluktan bayılana kadar vakit geçirdi (benim oğlan hariç eğlenceyi kaçırmasın diye gündüz bile uyumadı sıpa).

Üç akşam çocukları babalarına kilitleyip kızkıza otelde vakit geçirdik şahaneydi. Sıfır beklentiyle gidince vallahi insanın gözüne herşey pek bir güzel görünüyor. :)

İkinci günümüz çok yağmurluydu, çocukları otelin kapalı havuzu kesmeyince öğleden sonra Sığacık'a gittik. Sondan önceki gün artık kimsenin deniz kenarlarında perişanlık yaşayacak hali kalmadığı için havuz, deniz işine erken paydos edip Şirince'ye geçtik. Resmi de Şirince'de Aziz Dimitrios Kilisesinin bahçesinde çektim. Çokda güzel bir haberi yine o aynı bahçede otururken aldım lakin paylaşmam yasak. :)

Yola çıktığımız günde eve dönmeden Efes'e uğradık. Hem gezme, tozma, kültürel yerleri ziyaret; hemde havuz, deniz, kum, güneşe doyduğumuz güzel bir tatil oldu. Artık darısı öteki tatilerimizin başına.

Olaysız döndük şükür.

Durum bildirimi an itibariyle sona ermiştir. Şimdi gidip yığın yığın olmuş ofis işlerimi halletmeye devam edeyim. Azalacaklarına giderek çoğalıyorlar niyeyse.

Kucak dolusu yaz neşesi gönderiyorum.
Sevgiler.

1. güzel tatilmiş, geziymiş evet, sığacık, şirince, efes, yolda anladım da yani nerde kaldınız, hangi beldede :) otel beş yıldızlı mıydı, kaç liraydı kişi başı, bin ikibin filan mıı :)

2. Oh sefanız olsun içinize sinsin, daha güzelleri gelsin...

3. Tatilin güzel geçmiş, ne güzel. :) Benim için tatil hep hayal olarak kalıyor, önce iş bulmam lazım, kimseye yük olmak istemiyorum.

1. Moral motivasyon için tatil gerçekten çok güzel oluyor. Çocuk öncesi moral motivasyon kısmı daha çok hissediliyordu ama neyse. Umuyorum ki önce iş, sonra da tatiller kapında sıra olsun. :)

4. Senin yerinde olsam şimdiden Kurban Bayramı tatilini düşünmeye başlardım :)

1. Ayıp ediyorsun başladım bile, valizleri kaldırmadım hatta baktıkça moralim yerine geliyor.

5. Gol manzaralı evi ne merak ettim anlatamam :)
    Dilerim seneye daha bol miktarda tatil yapma imkanın olur yetmiyor işte insana :)
    Durum rapor yazılarını severim❤

1. Bende hep fotoğraflardan gördüm. İnşaatı bitmiş haline ilk kez gideceğim. Gitmişken bol bol fotoğraf çekerim, bayram dönüşü şenlensin ortalık. :)

2. Ne güzel olur bol miktarda fotoğraf olsun lütfeen :)

6. Tatile çıkılmış ve dönülmüş bile, korktuklarının başına gelmemesine çok sevindim. Dolu dolu geçmiş, kendine de vakit ayırmışsın, darısı bir sonraki gezmelere diyelim :)) Hoş geldin :)

1. İnanır mısın en çok da kendime vakit ayırabilmeme şaşırdım. :) Ama tabi gündüz çocuklarla bizim yanımıza aralarda uğrayıp; bütün gün kanoydu, bisikletti, kaydıraktı, havuzdu, denizdi derken tükenen kocaların akşam çocukların yanında yatması en büyük lüksümüz oldu. :)

7. :) Teşekkür ederim. Sıfır beklenti, sıfır sıkıntı. Yeni mottom.

8. Bizim tatil Ekim'de. :)

Kurban Bayramı tatili çalıştığım şirkette 10 gün imiş. Onu da değerlendiririz ama daha taşınma işi ancak netleşmiş olacak.

O çok güzel haberi merak ettim bak şimdi. :)

1. Ekim bence de tatil için güzel bir zaman, bende hep sonbaharda gezmeyi severim. Bir Göbeklitepe fikrim vardı ekim için ama uçak fiyatları beni benden aldı. :)

Değerlendirin tabi on gün tatil de güzelmiş. Ben kendi iznimi ekleyip birleştirdim.

Herşey çok güzel olacak tarzı bir güzellikti. :)

9. Senin adına sevindim. Ben üç senedir denize gitmiyorum. Kızım doğdu, küçüktü, sonra pandemi oldu derken kızım da henüz denizle tanışmadı. Bu sene gidelim diyoruz. Tabii çok lüks olmayacak ve uzun sürmeyecek ama o bile insanın havasını değiştiriyor.

Aslında ben denizden çok yaylacıyım. Annemler yayla evi yaptırıyor. Bir bitseydi, iki ay orada yaşamayı düşünüyordum :-) Adana yazın hiç çekilmiyor.

1. Bende deniz de deniz diye çok ayılıp bayılan biri değilim. Eşimde bende daha çok kültür tatillerini seviyoruz. Ama Çınar doğdu doğalı deniz-kum-güneş tatilleri bizim öncelikli planımız haline geldi. Çınar'ın aldığı keyfi gördükçe yazlık alasım bile geliyor.

Haftaya bizde yaylaya gidiyoruz. Yaşasın yayla tatilleri. :)

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.