23 Haziran 2022

Detaylarda buluşalım.

Selam canlarım,

Ben İlkyardım Eğitimi'nde ter dökerken sizler muhtemelen bu yazıyı okuyor olacaksınız. Öyleyse gününüz güzel geçsin diyelim.

Sevgili Deep bir önceki yazıda tatilin detaylarını sormuş. Bilmem faydası olur mu ama detaylar aşağıdadır.

Tatil için İzmir Kuşadası-Menderes arası bir yerde kaldık. Otelin ismi Aria Claros. Önceki yıl giden bir arkadaşın tavsiyesi üzerine burayı seçmiştik.

Otelin temizliği çok güzeldi, yemekler lezzetli ve çok çeşitliydi. Deniz, havuz vs. hepsi her an ulaşılır durumda ve tertemizdi. Hiçbirşeyde sıkıntı yaşamadık. Konaklamamız herşey dahildi. Türk kahvesi hariç hiçbirşeye para ödemedik. Türk kahvesi sevmediğim için ben hiç birşeye para ödememiş oldum. :)

Sığacık'a 40 dakika, Şirince'ye 50 dakikada ulaştık. Efes 20 dakikalık bir mesafedeydi.

Bir önceki yıl daha da küçük bir veledimiz olması sebebiyle bir de kıştan önümü kestiremeyip son dakika bir plan yaptığım için ilk kez apart otel tercih etmiştik. Yemekleri ben yaptığım ve hiç birşeyden şikayet etmediğim halde kocam "Seneye herşey dahil tatile gideceğim, hiç sevmedim." diye yedi bitirdi bizi.

Bu tatili de 2021 yılı Aralık ayında almıştık. O tarihten Haziran ayını öngörmek haliyle çok zor o yüzden cüzi bir rakam ödeyip ücretsiz iptal hakkı da almıştık. Bizim 5 gecelik çift kişilik oda konaklamamız çocuk için gereken ücret ve ücretsiz iptal hakkı da dahil 5300 TL idi. Şimdi bu fiyata bir tatil ayarlamak çok zor.

O yüzden en öncelikli önerim yapacağım bir tatil diyorsanız, ücretsiz iptal şansınız olan bir yerden alın ve erken rezervasyon indirimlerinden mutlaka faydalanın. Biz "TatilBudur" üzerinden almıştık konaklama hizmetini hiç bir problem de yaşamadık.

Aynı otele farklı sitelerde farklı ücretler çıkıyor, mutlaka hepsine bakmakta bir fayda var. Bu tatilden çok memnun kalan tatil ekibinin erkek ahalisi yine aynı yere 10 gün gelelim diye sözleşerek ayrıldılar.

Seneye bu fiyatları hayatımızda göremeyeceğimiz için erken rezervasyonda birşey bulursak ne ala... Fakat ne vizyonsuzluk aynı yere yine gelelim demek. Daha gezecek, görecek çok yer var. Biz size aynı klasmanda bir yer buluruz dedik, konuyu kapattık. :)

Varsa başka merak edilen birşey yorumlarda görüşelim. 
Sevgiler.

18 yorum:

  1. hımmms pekii teşekkürler, önceden aldığın için evet oldukça hesaplı olmuş, bu fotoya bakarak da otelin yeri denizi güzelmiş, otel olunca ben de her şey dahil 5 yıldızlı severim :)

    YanıtlaSil
  2. Erken rezervasyon çok önemli çünkü fiyatlar uçmuş durumda..Siz erken rezervasyonla epey uygun bir fiyata ayarlamışsınız iyi yapmışsınız valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken rezervasyon yapmazsak tatili rüyamızda zor görürüz gibime geliyor. O yüzden yaşasın erken rezervasyon kampanyaları. :)

      Sil
  3. Tatile gidemeyeceğim için hiiç tatil, fiyat araştırması yapmadım ama yazdığın fiyat çok tatlı göründü gözüme :) 6 ay öncesinden plan yapmanın faydasını fotoğraftaki harika yerde görmüşsünüz. Mekanın olduğu koy otelin denize yakınlığı beni benden aldı :) Tavsiye eden arkadaşlara da ayrıca teşekkür edelim buradan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye üzerine gidip de %100 memnuniyet yaşadığım ilk tatil deneyimiydi diyebilirim. :)
      Gerçekten çok güzel geldi bize de bu tatil hem fiyat hem de içerik olarak. Seneye yine araştırmalarıma devam ediyor olurum inşaallah. :)

      Sil
  4. Arkadaşlarımdan öğreniyorum ki, fiyatlar uzaya uçmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynı otel için gittiğimiz tarihleri kontrol ettim. Üç katıydı çıkan fiyat, gerçekten insafsızca.

      Sil
  5. bu yıl tatil hayal felan, belki eylül de fiyatlar azıcık normale /pardon normal kalmadı/ düşer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh normal diye bişey de kalmadı ama sezon kapanışına doğru otellerde boşluk olursa fiyatlar yine nispeten düşer. Yahut bundan sonra bir çadır alıp artık, çadır tatili şart oldu.

      Sil
  6. yine yok olmuş benim yorum herhaldeee :)

    YanıtlaSil
  7. Fiyatlar çok yüksek gitmek isteyenler umarım gidebilirler.:)

    YanıtlaSil
  8. Benim eşim apatta kalmak istiyor, ben her şey dahil beş yıldızlı otel istiyorum. Gene yemek yapacaksam, bulaşık yıkayacaksam o tatil bana pek tatil gibi gelmiyor. Yemek yapmaktan bu kadar nefret etmeseydim belki böyle düşünmezdim. Beş yıldızlı otelde her şey önüme gelsin istiyorum. Bu konuda eşimle anlaşamıyoruz. Bu fiyatlardan sonra benim istek her geçen gün hayale dönüşüyor o ayrı :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke erken rezervasyon gibi birşeyler araştırsaydın neyse yine de hiçbirşeye geç kalınmış sayılmaz. Yaz ortası için zor bulunur ama eylüle doğru boşluk oluşmaya başlar ve fiyatlar düşer. Mutlaka takipte ol. :)

      Sil
  9. Sorunsuz bir tatil yapmanıza sevindim :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.