21 Ağustos 2022

2022'de beşinci tur kitap alışverişleri...


Kitap kulüplerini kurduk tabii, buraya kadar herşey iyi hoş da okumak için seçtiğimiz kitabı da mecbur sipariş etmek gerekti. (Yazar burada nasıl da alışveriş sanki mecburiyet bir işmiş gibi anlatıyor, oysa ki kitap koleksiyoncusu olma yolunda önünü alamıyorlardı.) 

Efenim herşey instagram üzerinden yakın arkadaşlar arasında kurduğumuz kitap okuma kulübünde okunmak üzere "Sarıyaz" kitabının seçilmesi ile vuku buldu.

Açtım Amazon'u sipariş vermek için bir ne göreyim, indirim var. :) Olacak iş değil.

Buradaki kitaplardan bazılarını bloglardan, bazılarını bookstagram hesaplarından not almışım. Bazıları da o an gözüme güzel göründü ve böylece hepsi benim oldu. Ehh tabii sadece bu resimdekilerle sınırlı kalmadı alışveriş, bakalım başka neler almışım.


Gılgamış Destanı ve Sokrates'in Savunması o an gaza gelerek aldığım ktiaplar, aklımda fikrimde hiç yoklardı esasen. Yeraltından Notlar'ı da Dostoyevski'ye giriş amaçlı aldım. Bu kitapların okuması benim açımdan nasıl geçecek hiç bilmiyorum, süprizlere açığım. Hadi bakalım.


Ay Bahçeleri'ni indirime girsin de alayım derken serinin ikinci kitabı Ölühane Kapıları yayımlandı bile, fakat azizim el yakıyor bu kitaplar... Madeline Miller'ı "Ben Kirke" kitabı ile tanıyıp sevmiştim ve ikinci kitabını da almak istedim. Cadının Yüreği ise çok çok indirimdeydi. :)


Mustafa Kutlu'yu doğum günümde hediye gelen "Hesap Günü" kitabı ile sevmiştim. O kitabın ilginç bir dili vardı ve bende yazarın diğer kitaplarında nasıl bir dille anlatım yaptığını merak etmiştim, en meşhur kitaplarından biri olan "Uzun Hikaye" kitabı ile de bu merakımı gidermeye karar verdim.

İnce Memed iki senedir aklımdaydı lakin evdekiler bitsin diye beklerken baktım ki biteceği yok ilk kitabını alarak serinin okumasına başlamak için yol açayım kendime dedim. Bütün seriyi bir kerede almadım ki sonradan yine alışveriş yapacak sebeplerim olsun, kendinizi kandırmakta benim gibi olun. :)

"Tanrılar ve Canavarlar" ise "Yılan ve Güvercin" serisinin son kitabı, ne yalan söyleyeyim niye okuyorum bilmiyorum bu seriyi... Çok fazla fantastik kitap okumuş olan benim gibi biri için yavan kalıyor. Fantastik dünyasına yeni yeni giriş yapıyorsanız seversiniz. Yazarın güzel ve akıcı bir dili var. Bu kitabı da okuduktan sonra bu seriyi buradan hediye etmek istiyorum. O yüzden en kısa sürede okuyacağım.

Evet efenim, bende durumlar böyle... Ne diyorsunuz güzel almış mıyım? 
Var mı içlerinde merak ettikleriniz ya da okuduklarınız?

47 yorum:

  1. Kitap Kulübü hayırlı olsun iyi okumalar :) Aldığın kitapların hepsi birbirinden güzel. Yeraltından Notları seversin diye düşünüyorum. Sarıyaz' ı bilmiyorum okuyunca belki yorumlarını da buraya yazarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarıyaz'ı okudum ve yeni Mahir Ünsal Eriş'leri sepete attım. :) Yeraltından Notlar'dan ümitliyim. En kısa sürede okuyacağım.

      Sil
  2. sidarta, hesse, tunç, en gözde yazarlarım yaa :) rooney okuycam ben de yakında :) eriş de okuycam :) diğerleri de iyi tabii, yeraltından notlar yazarın en sevdiğim kitabı, o kitabı oğuz atay ın korkuyu beklerken ine benzetiyorum. bu alışverişin çok güçlü olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eriş'i tavsiye ederim, Sarıyaz çok güzeldi. Bende Oğuz Atay okuyayım diyorum ama başlagıç için hangi kirabını önerirsin Deep?

      Sil
    2. bir bilim adamının romanı :) yumuşak ile başla :)

      Sil
  3. Açtım Amazon'u sipariş vermek için bir ne göreyim, indirim var. :) Olacak iş değil. :)))) bu evrenin sana mesajı kitap almalısın kitap almalısın :D güzel güzel hepsi çok güzel keyifli okumaların olsun **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrenin herhangi bir hareketinden kitap alma sonucuna ulaşacak kadar ço kseviyorum kitap alma eylemini. :D

      Sil
  4. İyi okumalar. 😀 Bugün ben de Amazon indirimi nedeniyle birkaç kitap sipariş ettim, bayağı uygun geldiler. Bazı kitaplar çok pahalı olunca almadım.
    Yeraltından Notlar'ı sevmiştim, Kirke'yi daha okumadım ben, evde bekliyor. :) İnce Memed'i almak istiyorum da seri galiba, şimdilik erteledim. :) Fantastikte üst seviyeleri okuyunca gerisi yavan geliyor insana. Bugün sipariş verirken gözüm Silmarillion'da kaldı ama pahalıydı. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeraltından Notlar en kısa sürede okuyacaklarımdan biri oldu gelen yorumlardan sonra, Kirke güzeldi. İnce Memed'e aşık bir arkadaşım var artık daha fazla kayıtsız kalamadım.
      Fantastikte kesinlikle böyle bir durum var kaliteli fantastik çok başka bir dünya. :D Silmarillon'u sürekli takip etmek lazım, elbet düşer stoktaki miktar azalınca.

      Sil
  5. Ne kadar çeşitli ve harika kitaplar bunlar :) Aylak Adam ve Gılgamış Destanı'nı okumuştum. Akhilleus'un Şarkısını okumak isterim. Keyifli okumalar, canım çekti böyle bir alışveriş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylak Adam da çok merak ederek aldıklarımdan biriydi. Akhilleus'un Şarkısı'nı severim diye düşünüyorum. Miller güzel bir mitoloji yazarı. :)

      Sil
  6. Hem çok sevdiğim hem de okumak istediğim kitaplarla dolu fotoğraflar :) Keyifli okumalar, ki öyle olacağına eminimm :)

    YanıtlaSil
  7. İyi okumalar. Internetten hiç kitap almıyorum, kendimi kaybederim diye korkumdan :) Bir iki kitapçım var onlardan göre dokuna alıyorum Türk yazarları Türkiyeye geldikçe.. Bavul ticareti yapar gibi buraya çocukların küçülen kıyafetlerini verilmek üzere getirip yerine sığdığı kadar kitap koyup dönüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzel ve etkili bir bavul ticareti, fakat ben onlayn alışverişin kölesi olmuşum.

      Sil
  8. Gılgameş Destanı'nı devlet kitaplarından çook uzun yıllar önce almıştım, konusu aklımda kalmamış ama iyi bir imaj bırakmış bende. İnce Memed yine yıllar önce okundu. İkincisine başlamak için cesaret kalınlığı nedeniyle bir türlü bulunamadı :)
    Uzun Hikaye'nin kitabını okumadım ama filmini izlemiştim. Samimiydi. Kitabı okurken de bu sıcaklık geçer okuyucuya diye düşünmekteyim...
    Hediye fikrini sevdim :) İyi bir hafta geçirirsin inşallah. Biz oğlumun okuluyla pikniğe gittik bugün. Yeni geldim eve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy allahım sondan başlamak istiyorum cevabıma çünkü oğlan anası olara okul pikniğine bi yükseldim şu an, kaç seneye oraya gelirim ben yahu. :) Umarım güzel geçmiştir. Uzun Hikaye'yi başka bir arkadaşım da çok sevmişti, ordan aklımda kalmış. İnce Memed elbet bir gün okunacaklarım arasındaydı öyleyse vakit bu vakittir dedim.

      Sil
    2. Zaman çabuk geçiyor, bir bakmışsın piknik için sarma sarıyosun :)) Piknik güzeldi uykusuz gittim suratımda çeşit çeşit harita mevcut olduğundan hiç fotoğraf çekmedim, çektirmedim... Piknik güzel de bir olaya vesile oldu. Masamızdaki velilerden biri sohbet sırasında Kocaali pansiyonlarından bahsetti. Radarıma hemen yakalandı. Yapıştım yakasına... Deniz sezonu Karadeniz'de bitmiş olabilir ama görüşmeler sonucunda Cumartesi yolcuyuz :)

      Sil
    3. :) Heheheh güzel bir olaya vesile olmasına sevindim. Şimdiden iyi eğlenceler olsun, daha pastırma sıcakları falan yok muydu ya girilir girilir.

      Sil
  9. Siddharta ve Yeraltından Notlar'ı senin yorumlarından sonra alışveriş listeme eklemiştim. :)
    Sarıyaz çok güzeldi, öneririm. Ben Kirke de ilgiç ve güzel sevmiştim. Mustafa Kutlu'nun çok kitabı var ve ben kendisini okumak için bayağı bir motive hissediyorum kendimi.
    Sokrates'in Savunması ve Gılgamış Destanı'nı ben okuyunca bir daha konuşalım vallahi içinden ne çıkacak bilmiyorum. :D
    Lacivert Klasikler aşırı zarıf öyle ki hepsini alasım var. :D

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim ve bayıldım hemen takibe aldım :) Önce yorum yazma kısmını bulamadım ama sonradan buldum :) Bu kitapların çoğu okumak istediğim kitaplar, ama daha önce amazon'dan sipariş vermedim hiç, ben kitapyurdu'nu çok beğeniyorum. Çok güzel seçimler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim, bende iade-i ziyaret için geleceğim inşallah.
      Ben her sene başka bir alışveriş sitesine tutuluyorum. Geçen yıl favorim BKM idi, bu sene Amazon'dan çıkamaz oldum. :D

      Sil
  11. Dolu dolu bir alışveriş olmuş, Malazan'ı görmek ise sevindirdi. İndirimi yakalamanız ise büyük şans olmuş şimdiki kitap fiyatlarıyla. Güle güle okuyun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malazan için heyecanlıyım, şöyle kendimi kaybettirecek kadar iyi bir fantastik dünyaya ihtiyacım var bu sıra. :)

      Sil
  12. Seni gördükçe ben de kendimi kaybederek kitap alışverişi yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Geçtiğimiz gün ince ama içi dolu bir kitap okuyarak o verdiğim uzuuuun molayı bitirmiş oldum. Melisa Kesmez'in kitaplarına da bakmanı isterim. Satırlarını okurken de okumaya meraka dair bir heves şöyle bir yoklayıp geçti beni. Suzan Defteri çok sevmiştim onu söylemeden geçemiycem biraz sayfalarda bir o taraf bir bu taraf ama o da farklı bir şey katmış kitaba :) Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzan Defter en merak ettiklerimden birisi. :) Melisa Kesmez'i not aldım. Uzun molanın bitmiş olmasına da çok sevindim.

      Sil
  14. Listenizden sadece Yeraltından Notlar'ı okudum çok sevdiğim bir kitaptır. Herman Hesse'yi de çok severim Siddharta'da okunacaklar listemde:) Ayfer Tunç, Mahir Ünsal Eriş'te okudum ama başka kitaplarını. Yeni kitaplarınızı keyifle okuyun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Kitap alışverişi en mutlu eden şeylerden biri:)))) İnsan kendini durduramıyor, aldıkça daha çok kitap almak istiyorsun:))) Aylak Adam içlerinde en merak ettiğim, Yeraltından Notlar , Cadı'nın Yüreği:) Ayfer Tunç kitaplarına elim gitmiyor bir türlü, neden bilmiyorum. Yorumlarınızı merak ediyorum:) Keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayfer Tunç kitaplarını şu anda stoklama aşamasındayım, heralde bir başlayınca kendimi durduramıycam artık. :D

      Sil
  16. Maşallah diyelim:) Okuduktan sonra yorumlarınızı bekliyoruz. Ben Kirke'yi severek okudum. Mitoloji konulu, anlatım dili fena değildi. Eşim daha sonra Akhilleus'un Şarkısı'nı da aldı ama benzer bir kitap okumak istemedim. Aldığınız kitaplar arasında İş Bankası serisi, bir de Mustafa Kutlu'nun Uzun Hikâye'si ilgimi çekti. Bu ara en çok okumak istediğim kitap Oğuz Atay'ın Tutunamayanlar'ı. Evde okumadığım bir sürü kitap var daha. Bazen yeni kitap alıyoruz ama öyle toplu kitap almak gibi bir alışkanlığım yok. İyi okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutunamayanlar benim de listemde fakat kısa vadede sanırım okumam ama kim bilir 2023 de ben kendimi bile şaşırtabilirim, bir de Gülün Adı var aklımda, Tutunamayanlar ile aynı klasmandan, göz korkutuyorlar. :)

      Sil
  17. İnce Memed'i çok severim. Umarım sen de benim kadar seversin.

    Mustafa Kutlu'nun birkaç kitabını arka arkaya okumuştum yıllar önce. Uzun Hikâye de okuduklarım arasında. Yazarın naif bir dili var. Basit yazıyor gibi görünüyor ama insanı etkiliyor. Özellikle Beyhude Ömrüm kitabını öneririm.

    Hepsini iyi günlerde keyifle oku :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce Memed de okumak için heyecanlandıklarımdan, seveceğimi düşünüyorum.

      Beyhude Ömrüm'ü not aldım. :)

      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  18. İnce Memed serisi var evde, başlayıp yarım bırakmıştım bir ara, acilen dizi bağımlılığından kurtulup okumaya başlamam lazım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O zaman sizi de kitap kulübümüzde görmekten onur duyarız efenim.

      Sil
  19. Maşallah. Gerçekten kitap seçimlerinizi beğendim . Okuduktan sonra fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim. Farklı bakış açılarında kaçırdığım her şeyi görmek sevindiriyor beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kitapları beğenmenize sevindim.
      Tek tek kitap yorumu giremiyorum ama ay sonunda o ayın okuma raporunu toplu giriyorum.

      Sil
  20. Bu indirimleri ben kaçırmışım ya, üzgünüm :(( Sarıyaz'ı okudum, çok güzeldi. İnce Memed ve Uzun Hikaye'yi de okudum ama Uzun Hikaye'yi biraz unutmuş gibiyim. Keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Bir sonraki indirimleri yakalarsın umuyorum ki, yıl bitmeden ne alsak kar. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.