1 Ağustos 2022

Kitap kulübümüze katılmak ister misiniz?

Benim kitap kulübü arayışımdan bahsettiğim yazının altına sevgili "Kaystros Tyrha - Kaplan Diary"
çok güzel bir öneri ile geldi.

12 adet gönüllü arıyoruz arkadaşlar. Etkinlik başlangıç tarihini ben kendi kendime
verdiğim yetkiye dayanarak 1 Eylül olarak belirledim.

Etkinliğe katılacak olan her arkadaş bir kitap seçecek.
Etkinliğin her katılımcısı sıra ile ev sahibi olacak. İlgili ay içerisinde hepimiz o ay etkinliğe ev
sahipliği yapan arkadaşımızın seçtiği kitabı okuyacağız. 

Ay sonunda etkinliğin o ay ev sahipliğini yapan arkadaşımız bir post açacak ve bu postun
altında kitabın bize hissettirdikleri, düşündüklerimiz, sevdiğimiz veya sevmediğimiz kısımlar
hakkında yorumlaşabileceğiz.

Naçizane önerim -tüm katılımcılar belirlendikten sonra oy birliği ile kabul görürse-
Teams, Hangout ya da Zoom üzerinden, değerlendirme postu yayınlandıktan sonra bir saatlik 
bir online görüşme ile de tartışmak. Tabii bu kısım tamamen isteğe bağlı.

Eee, ne diyorsunuz var mısınız?
Eğer varım diyorsanız etkinlik için uygun bir isim önerisi bırakır mısınız?

44 yorum:

  1. Ben varım:) aklıma çok ilginç bir isim gelmiyor açıkçası "büyülü sayfalar"?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ismi bir başka blogger arkadaşımız kullanıyor ama bakalım bir isim buluruz. Süper bakalım 12'yi tamamlayabilecek miyiz? :)

      Sil
  2. Güzel bir etkinlik ama ben katılamam. Kendi isteğim, tarzım dışında kitap alıp okumayı pek sevmiyorum. :)) Size bol keyifli etkinlikler dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Saygı duyarız Duygucum, iyi dileklerin için teşekkür ediyorum. Umarım başarıya ulaşırız.

      Sil
  3. cok güzel, umarim bir gün etklinlige katilirim. ama suan kitaplara ulasma problemim var. herkese keyifli okumalar^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederiz, mümkün olduğunda aramızda görmekten çok mutlu oluruz. :)

      Sil
  4. Güzel bir etkinlik:) Ben pek katılmıyorum etkinliklere, yorumlarınızı okurum merakla:))) Bu arada İrem Can da Kitap Kulübü açıyor, son yazımda söz etmiştim, görmüşsünüzdür:)
    Şimdiden kolay gelsin diyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İrem'in kitap kulübünü gördüm, şimdilik oraya katılmıyorum ama takipteyim.

      Sil
  5. Çok güzel bir fikirmiş, iyi okumalar :) Ben de buradan takip etmeye çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  6. desteklerim tabisi, katılmak bilmiyorum bakarım, belki daha sonra filan olabilir, sen de bizim blogları canlandırma projemize katılsan ya, ağustos teması, latin amerika edebiyatı veya seçkin yazarlar veya seçkin yönetmenler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni mi kıracağım Deepciğim tabiikisi de katılırım. Aslında katılma isteğim vardı da bir dürtüklemeye ihtiyacım vardı sanırım. :)

      Sil
    2. very good very nice :)

      Sil
  7. Sizin kadar düzenli okuyamıyorum ama tartışmalara ben de katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ayda bir kitap hedefimiz çok gerçekçi, yaparsın sen inanıyorum. Katılıyorum yorumunu dört gözle bekliyorum. :)

      Sil
  8. Kulüp araştırmasında gelinen nokta hoşuma gitti. Hayırlı olsun şimdiden. Blogger kitap kulübünün okuyacağı kitapları şimdiden merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Baktık kafamıza uygun kulüp yok kendi kulübümüzü kendimiz açtık. Ayda bir kitap okursun bak gel gel sende gel.

      Sil
    2. Bi hevesle Öğrenci Kız'ı aldım. 50 sayfalık. İlk aldığım gün 7 sayfasını okudum. İlgimi de çekti ama kaldı. Yeni doğmuş bebeğe sahip annelerin hayatı gibi benim hayatım. Her zaman uykusuz... Sıcak baksam da üstesinden gelemem gibi geliyor bana.

      Sil
  9. Ben de varım.

    Yıllar önce bu tarz bir etkinliği bir kereliğine yapmıştık. 1984 kitabını okumuştuk. Blogger arkadaşlar kitabı sayfalarında yazmışlar, ben de o yazıları kendi sayfamda toplamıştım. yorumlarda kitabı değerlendirmiştik. Çok güzel olmuştu. Maalesef devamı gelmedi. Bu etkinlik kalıcı olur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ki kalıcı olur, illa ki zaman içinde çıkanlar olacaktır ama yeni gelenler de olur ve uzun ömürlü olur diye var bir dileğim. Vee hoşgeldin. :)

      Sil
  10. Katılmak iyi olabilirdi aslında, öyle uzun bir yapılacaklar listem var ki, neredeyse hiç vakit bulamıyorum okumaya, ama ilerleyen zamanlarda olabilir gibi neden olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ki gidişatımız muhteşem olur be dayanamayıp sende gelirsin aramıza. Çok kalp amin. :D

      Sil
  11. Yorumları okurken eyvah tren kaçtı dedim içimden. Elbette ben de varım. Sanırım yer vardır. Başlangıç tarihinin eylül olması iyi olmuş. Ad önerisi olarak "Blogger Kitap Kulübü". Daha iyi öneriler de gelebilir muhtemelen. Bu etkinliğin uzun süre devam edeceğini umuyorum. Üye sayısını biraz arttırmak lâzım yalnız. Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok tren henüz kalkmadı bile, üye sayısı için Deep'ten yardım isteyeceğim.

      Sil
  12. Teams, Hangout ya da Zoom üzerinden, değerlendirme postu yayınlandıktan sonra bir saatlik
    bir online görüşme ile de tartışmak. kısmını yapamıyorum ama kitap okumakta ulaşabildiğim kitapları okurum bloğumda yayınlarım. İsim olarak belki kadirşınas ( değerbilir) yola çıkarak Kitapşınas olabilir belki diyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir isim önerisi. :) Müsait olduğun her zaman kitap kulübümüzde yerin hazır. Çok sevindim. :)

      Sil
  13. Aslında katılmak istiyorum. En azından ayda bir kitabı mutlaka okumuş olurum :)

    YanıtlaSil
  14. Sade ve Derin'de görüp geldim. Seçilen kitaplar belli olursa belki bazılarına katılabilirim. İnşallah uzun soluklu bir etkinlik olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgili ayın kitabı ayın başında duyurulacak ilk olarak Kaplan Diary etkinliğe ev sahipliği yapacak. :)

      Sil
  15. Grup okumaları pek bana uygun değil o yüzden katılamam ama sonrasındaki yorumlarınızı takip edeceğim, Keyifli etkinlikler olsun. Elinize Sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. 12 ay 12 kitap deyince biraz bağlayıcı ve zor geldi gözüme :( Hali hazırda yılda en az 24 kitap okuma hedefim var ama işten güçten zar zor bulduğum kısıtlı zamanlarda kendi seçtiğim kitapları okumayı seviyorum. Ama merakla takipte kalıp ilgimi çeken kitap olduğunda mutlaka okuyacağım ve yorumlardaki sohbete dahil olacağım seve seve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aramızda görmek için sabırsızlanıyoruz. Bir ayda sizin seçtiğiniz bir kitabı okuyalım hem sizin listenizden bir kitap eksilir hemde etkinliğimizde evsahipliği yaparak bizi mutlu edersiniz.

      Sil
  17. 12 veya daha fazla kitabı direk okumayacak olsam da özetleri ile okumuş kadar ya da en azından fikir sahibi olacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kim bilir belki kitaplığınızda okunmayı bekleyen kitaplardan biri denk gelir sizde bize katılırsınız.

      Sil
  18. haftasonu duyurmuştum, eylül gelirken bi daha duyururum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyalar tatlısısın Deep. :) Şu anda oniki kişi bulamadık gibi ama bakalım yola çıkacağız.

      Sil
  19. Merhaba bende katılmak isterim eğer yer varsa deepten rica ettim,etkinliği öğrendim geldim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Her zaman yerimiz var efendim. Ne iyi ettiniz de geldiniz. İlk kitap Şato - Franz Kafka olarak belirlendi.

      https://kaplandiary.blogspot.com/2022/08/blogger-kitap-kulubu-bkk.html

      Sevgili Kaplan Diary etkinliğin bu ayki evsahipliğini yapıyor. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.