27 Ağustos 2022

Size bir sürprizim var!

Selam çiçeklerim,

O kadar yoğun bir haftaydı ki -onu sonra bilahare anlatırım tabii- ne zamandır niyetlendiğim bu hediye postunu atmaya ancak fırsat bulabildim.

Efenim şöyle güzel, miniş, tatlış bir kutu hazırladım.

Yaz mevsimi de tam bitmek üzereyken, hoşçakal yaz konseptiyle hediye etmeye niyet ettim.

Tek yapmanız gereken katıldığınızı belirten bir yorum bırakmak.

1 eylül itibariyle kazanan arkadaşımızı açıklayacağım tahminen aynı haftanın cumartesi günü de kargo ile gönderirim.

Şimdiden şansınız bol olsun dileklerimi şuaraya bırakıyor ve dinlenmeye gidiyorum.

Kocaman sevgiler.

64 yorum:

  1. Bende katılmak isterim , sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. katılmak isterim, diyetteyim çikolatayı ödül günümde yiyebilirim:) Sevgiler, katılımı bol olsun...

    YanıtlaSil
  3. Ne tatlı bir kutu, ne güzel düşünmüşsün. Güzel konsept. 😊 Katılacaklara bol şans dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce bir çekiliş kazanmıştım, şimdi başkaları da kazansın dedim canım. 😀🌺

      Sil
    2. :) Ya düşüncenin tatlışlığına bakın.

      Sil
  4. Çok ince bir düşünmüşsünüz, bende katılmak isterim. Selamlar

    YanıtlaSil
  5. Seni mi kıracağım canım, katılırım elbet :)

    YanıtlaSil
  6. katılmıyorum ama ne güzel bir düşünce, desteklerim böyle hareketleri :)

    YanıtlaSil
  7. Ne tatlısınız, verdiğiniz bu güzel hediye gibi güzel içten hediyeler alın :))

    YanıtlaSil
  8. Bloglarda çekiliş yapılması beni çok mutlu ediyor. Eskiden daha sıktı ama şimdi de yapıldığını görmek mutlu etti. Katılayım bari ben de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki günlerde başka süprizlerim de olacak, takipte kalalım efenim. :)

      Sil
  9. Sürprizine bayıldım. Çekilişin bol katılımlı olsun inşallah. Okuyacak olanların önünü kesmek istemem. Malum okuyamama sıkıntım devam ediyor. Bu durumum içimi de acıtıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Belki de okumana vesile olurdu ya 116 sayfacık mı ne, bak bi daha düşün.

      Sil
  10. Kutu çok tatlı:))) Çok güzel bir düşünce, katılmak isterim:))) Böyle tatlı kutular insanı mutlu ediyor:)))

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir sürpriz. Sizi yeni tanıdım ama gerçekten çok tatlı birisi olduğunuzu hissettiriyorsunuz. Ben de katılarak şansımı deneyebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Efenim katılmanıza çok sevindim, iltifatınız karşısında utanan emojiye döndü yanaklarım. :D

      Sil
  12. Hediyeyi duyup gelmedim, sadece bir merhaba demek istedim:)

    YanıtlaSil
  13. Bende katılıyım o zaman :)

    YanıtlaSil
  14. Kitap kulübü etkinliği için bir yazı yazmayı düşünüyorum. Bir logo ya da kitap kulübünü hatırlatan güzel bir resim önerisi verebilir misiniz? Bu ayın ev sahipliğini bana vermiştiniz. Kulübün adını "Blogger Kitap Kulübü" olarak önermiştim. Düşündüğünüz başka bir isim de olabilir. İlk kez D&R dan yedi kitap sipariş ettim bu etkinlik için. İçlerinden birini ayın kitabı olarak seçeceğim. Okuduktan sonra postun altında uzun ve kapsamlı tartışmalar yapabiliriz kitap hakkında. İyi okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger Kitap Kulübü ismi bence çok yakıştı, bana bir mail adresi, bırakırsanız bir kaç resim hazırlayıp gönderirim size akşam içerisinden istediğiniz gibi seçersiniz.
      Ayın kitabı için şimdiden çok heyecanlıyım. :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  15. Hoşçakal yaz demek istemiyorum. Hoş bu yıl yaz fena sıcak geçti ama olsun ben yazı kışa her halükarda tercih ederim. Ben de katılmak isterim bu arada:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Vallahi ben kış severim o sebeple bay bay yaz demeye çok hazırım.

      Sil
  16. Çikolatayla aram yok ama kitaba hayır demem. :))

    YanıtlaSil
  17. hihi çok sevimli bir fikir, ama kargo buraya sıkıntı olur, katılmak isterdim. biliyorum ki kazanan arkadaş çok mutlu olacak ^^

    YanıtlaSil
  18. Tabii ki katılıyorum. Belki bana doğum günü hediyesi olarak kazanırım. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay sana kesin bir doğum günü hediyesi çıkarırız, hediyelerim devam edecek. :)

      Sil
  19. Ne kadar tatlı bir kutu :)) Ben yakın zamanda başka bir çekilişten yine böyle tatlı bir kutu kazanmıştım, o nedenle şimdi başkaları kazansın diye aradan çekileyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet hatırlıyorum, çok güzel bir kutuydu, güle güle kullanın. :)

      Sil
  20. Kutuya da bu ince fikrine de bayıldım :) Ben de katılayım bakalım :)

    YanıtlaSil
  21. Çok tatlı, şirin bir hediye kutusu :) Ama ben daha önce kitap kazananlardan olduğum için katılmayayım:) Hediyelere duyarsız kalamadım, yazmak istedim 🙏 ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç hediye planım daha var, bence sonrakilerde katılın yine de. :)

      Sil
    2. Zaten Şule Hanımın blog sayfası ile karıştırmışım hediye olayını 🙈 Artık bir dahakine kısmet :)

      Sil
  22. 2 saat önce benim kutum geldi :) muhteşemsin <3
    O yüzden beni bu çekilişe sayma, sadece senden gelen bir kutu sahibi olarak çok mutlu olduğumu ifade etmek istedim :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende çok mutlu oldum kazasız belasız yerine ulaşmasından.

      Sil
  23. Ah! Kaçırmışım... 🤣😅 Muhteşem bir çekiliş olmuş. Momentos'dan gördüm gönderdiklerini. Artık bir sonrakine... 😁😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremciğim bir şey kaçırmadın.. benim kargom bu yayından çok önce gönderilen bağımsız bir kargo. :)

      Sil
    2. Yok vallahi kaçırmadın, ben katıldın sayıyorum hadi bakalım. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.