19 Ağustos 2022

Keşf-i Blogger Etkinliği 2

Selam canlarım,

Yeni bir etkinlik buldum ve hemen dahil olmak istedim.

Sevgili Edischar ve Taha Akkurt Keşf-i Blogger Etkinliği'ni başlattılar.

Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.

2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.

3-Linkinizin yanına, sizi veya blogunuzu tanımlayan bir söz, hayat mottosu ya da kısa bir şiir yazmak.

4-Yaziyi sayfanızda paylaştıktan sonra da Edischar veya Taha Akkurt'un sayfasına yorum bırakmak.

Blog Linklerimiz;

edischar.blogspot.com "Işılda!" 

akkurttaha.blogspot.com "Allah'ım kaderimden şikayetçi değilim. Aksine bahtiyarım evrende bana da rol verdiğin için!"

dearmonarosa.blogspot.com “Sevgili Anna, en güvendiğin insanlardan kötülük görüp üzülmen güçsüz biri olduğun anlamına gelmez. Fizik kurallarına göre; sırtını dayadığın bir nesne birdenbire giderse sen de o yöne doğru devrilirsin. Yani bunun güçsüzlükle alakası yok.” 

applesodaa.blogspot.com "Tek sayfa da olsa kitap okumadığım günü boşa geçmiş sayıyorum."

fairytaleess.blogspot.com "Herkes çıkarsın kalbini o çirkin mücevher sandığından ve herkes onu birbirine fırlatsın tanrım." - Didem Madak

dogacesnicisi.blogspot.com "Sanat uzun hayat kısa!"

sadevederin.blogspot.com "Sadece yazıyorum. :)"

nurruyakara.blogspot.com "Hayat kısa, kuşlar uçuyor." - Cemal Süreya

yuregiminiklimi.blogspot.com  "Vakit geçirmece, günlük gibi bir şey işte."

zehranindunyasi.blogspot.com "Hayat sevince güzel boş boş oturma hayatı güzelleştirmek için çaba göster. Kimse sana altın tepside güzellik sunmuyor. Çabalamadan bu iş olmuyor. İyi ya da kötü önemli olan nasıl baş ettiğindir."

www.filmgundemi.com "Filmsiz hayatın tadı yok... Sinemalara gelen filmleri haftalık olarak takip edip hepsinin bilgilerini yazıyorum."

fatihpinarca.blogspot.com

kaplandiary.blogspot.com "Hayat, ciddiye alınamayacak kadar önemlidir. - Oscar Wilde

biredip.com  "Bazı şeyleri sana yazdığımı düşünme. Hepsini sana yazıyorum."

aytaccraftsveparmakbebekler.blogspot.com  "Biriktiriyorum."

ucunkuslar.blogspot.com "Mutluluk Kaf Dağı' nın ardında değil... Uçun Kuşlar..."

mavitanla.blogspot.com "Sevgisiz kalan her çiçek bir gün solar."

Hadi çıkın çıkın gelin çoğalalım. :)

12 yorum:

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.