23 Haziran 2023

O son kusura bakarım...

Selam çiçeklerim,

Atarlı giderli bir başlangıç oldu gibi duruyor ama ben masumum. Bu fotoğrafı çekmiştim balkonda çiçekleri sularken, başlık da böyle çıkıverdi bir anda elimden. :)

Ofiste üç başımıza takılıyoruz. Kimse yok ve sessizlik çok güzel...

Bayram öncesi bu kadar çalışacağım aklıma gelmezdi ama sözleşme imzalamak üzereyiz o yüzden bu hafta sürekli acil atraksiyonlar peşindeyim.

Üzerine bir de durduk yerde hem annemin hem babamın ameliyatı çıktı. Bayram sonrası hastanelerde onlaynım.

Bayrama da Amasya'ya gidiyoruz bir klasik olarak. Tek bir bavulun kapağını açmış değilim daha.... Elimin de gönlümün de açası yok.

Üşengeçlikte yeni bir levele yükseldim. Mesela bence bavul toplamak bir meslek olmalı. Bildiğin zanaat ya... Neden ben dertleneyim kardeşim? Ödeyelim makul ücretini gelsin işin erbabı birisi toplasın bavulları... Hayır herkes bavul toplama yeteğine sahip değil yani, bu skill bana yüklenmemiş.

Bunu bir değerlendirelim bakın, bu fikrimi araya kaynatmayın. Önemli mevzu.

Çiçek bakım işinde gittikçe kendimi geliştiriyorum. Evdeki çiçeklerimden kuzenime kökledim üç çeşit, birisini dün götürdü. Ötekileri de ben bir saksılarsam götürecek. Bu günlere geleceğime kimse ihtimal vermezdi sanırım, kocam hala çiçek bakım işindeki yetkinliğime her gün şaşırıyor. :)

Bazen ben bile gösterdiğim gelişime şaşırmıyor değilim ama her yeni gün yeni bir ben... Değişim içimizde...

Şöyle gitmeden bir selam vereyim demiştim.

Öperim gözlerinizden.

28 yorum:

  1. Çok yoğunmuşsun, kolay gelsin. Annenle babana da geçmiş olsun. Şimdiden iyi bayramlar. :) Biz de maalesef eşimin ailesinin köyüne gideceğiz, hiç içimden gelmiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ahahahahah hiç eşinin ailesinin köyüne gitmek içinden gelen var mı ki?

      Sil
  2. Çiçeğe ayrı, saksıya ayrı bayıldım :) Ameliyatlar için şimdiden geçmişler olsun. O bavul öyle ya da böyle toplanacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklsınız bavullar öyle ya da böyle toplandı, hatta boşaltıldı bile. Ameliyatlar için beklemedeyiz inşallah tez vakitte hallolur ve geride kalır temennim bu.

      Sil
  3. Ahhh o bavullar bavullar:)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun umarım sıkıntısız atlarısınız bu günleri.

    YanıtlaSil
  5. Anne babanıza şimdiden geçmiş olsun. Iyi bayramlar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş bayramınızı kutlarım ve iyi dilekleriniz için teşekkürlerimi sunarım. :)

      Sil
  6. Bavul konusundaki görüş ve önerilerinizi kesinlikle katılıyorum. Harika bi çözüm. Bi de böyle konularda kendime verdiğim motivasyon cümlesini şuraya bırakayım: Aslansın kaplansın yaparsın:)) Anne babanıza çook geçmiş olsun. İnşallah güzel bir şekilde atlatırsınız tüm süreci. 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir motivasyon cümlesinin çare olamayacağı bazı üşengeçlikler vardır, misalen bavul toplamak. :D
      Düşünelim bakalım bu işe kim el atmak ister, araştıracağım. Umarım güzel dilekleriniz yerini de bulur da bu hastane işleri güzelce hallolur.

      Sil
  7. Çiçek bakımda her geçen gün ustalaşan sen; bavul yerleştirmenin âlâsını yaparsın! :)

    Bayramınızı şimdiden tebrik ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş bayramınız kutlu olsun efenim. :) Yok bu cümle aranan motivasyonu sağlamadı, bavul yerleştirmek sevmedim, sevemiyorum sanırım sevmeyeceğim de. :D

      Sil
  8. Anne babanıza çok geçmiş olsun. Size de iyi çalışmalar, iyi yolculuklar. :)

    YanıtlaSil
  9. Bir tekrar olarak bir kez daha diyeceğim ki Amasya,ya bayılırım. Şimdi değil ama bayram sonrası ve bir hafta sonu bizim de kendimizi atasımız var. Tabii ki trenle... Hem muhteşem arkadaşlar ve anılar biriktirdiğim asker ocağım, hem de burnumuzun dibindeki şehir, onu taşradan yaşamak sanki daha bir güzel. Özletme yeteneği muhteşemdir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Özletme yeteneği gerçekten var bu şehrin. Bu sefer Amasya Merkez'e geçmedik. Kimsenin pek gidesi yoktu, tercihimizi Çorum'dan yana kullandık.

      Sil
  10. Anneciğine ve babacığına geçti geçti diyorum. Yakın olsak toplardım ben bavulları:) Toplama kısmı idare eder de, dönüşte boşaltma kısmı sıkıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bende boşaltma kısmını seviyorum. İstiyorum ki hemen herşey yerine geri dönsün, kirliler hemen yıkansın. :)

      Sil
  11. iyi yolculuklaar keyifli tatiller :)

    YanıtlaSil
  12. Geçmişler olsun. İyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
  13. İyi tatiller, iyi bayramlar ve sorunsuz bir şekilde geçer inşallah ameliyatlar.

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun, umarım her şey yolunda gider

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.